Ау , Де всі !
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Добрий день! Я заплатила, Але гроші не прийшли. Скан копію чека я вітправила в банк на пошту, відповіді не якої Порадьте що мені в даний ситуації робити. Я телефонувала на гарячу лінію айбокса в якому було проплачено, гроші на Дельта банк прийшли. в Дельта грошей не видно. Де ділись гроші? У мене маленька дитина у Ваш банк я не можу приїхати, Чи можна цю проблему вирішити без моєї присутності? Що трапилось?
Ответ банка
12 марта 2015, 22:16
lymi, у Вас є можливість звернутися до відділення Банку з підтверджуючими документами і написати заяву на пошук загубленого платежу.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 1
Пітверджуючий документ — це квітанція? Я телефонувала на гарячю лінію, і вони мені теж телефонували, зказали чекайте до наступної неділі, ітак вже 2 тижня мені телефонують, і я їм теж і кажуть чекайте до наступної неділі. Мені цікаво якщо з власники айбоксу кажуто що грогі пройшли на Дельта банк 3 березня, а в Дельта їх немає, то де ділись ті кляті гроші
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться