Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Дельта НАГЛО краде гроші!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
pvb 5 февраля 2015, 19:16
В січні місяці ВІДКЛЮЧИВ послугу надання SMS-інформування по всіх моїх картках.

Відповідні SMS-повідомлення від банку про їх ВІДКЛЮЧЕННЯ отримані:

— картка 5167 **** 3931 04/01/15 13:33:40

— картка 5167 **** 6019 04/01/15 13:22:41

— картка 5167 **** 2209 05/01/15 13:36:43

На ЯКІЙ підставі 02.02.2015 року банк ПОВТОРНО зняв комісії:

— картка 5167 **** 3931

02.02.2015 02.02.2015 Списание абон.платы за использование СМС-сервиса -5,00 грн.

— картка 5167 **** 6019

02.02.2015 02.02.2015 Списание абон.платы за использование СМС-сервиса -0,50 дол. США

Прошу негайно повернути комісії на відповідні картки.

— Як і рекомендував тут представник банку — я звернувся до Дельта банку через «Запит до банку» в myDELTA.

— Відповідь банку:
05 лютого 2015, 07:18:19, від АТ 'Дельта Банк'<consultant@deltabank.com.ua>:
У відповідь на Ваше звернення, приносимо свої вибачення за доставлені незручності, причиною яких став технічний збій. Співробітники Банку прикладають максимум зусиль для вирішення даної проблеми. Найближчим часом причина проблеми буде усунена та помилково списані кошти будуть повернуті на Ваш рахунок.

— А в сьогодні ж у 18:11 отримую ТАКИЙ ПЕРЛ:

Інформуємо, що плата за використання послуги SМS-інформуванн списується місячно в повному обсязі з позитивного залишку коштів на рахунку, в останній робочий день місяця, у разі якщо протягом такого місяця SМS-інформування було підключено (навіть якщо сервіс було підключено один день).

В той же час на сайті банку deltabank.com.ua/press/news/2014/12/2090/ приведено:
комісія не списується за звітний місяць, якщо сервіс SМS-інформування був відключений протягом звітного місяця.

Запитується: ЗНАЙДІТЬ «отличия».

Як шустренько банк-жлоб добавив вставочку — (навіть якщо сервіс було підключено один день)!!!

Пропоную Дельта банку — візьміь із цих комісій СТІЛЬКИ, у скільки банк оцінює свою совіть та репутацію (якщо вони ще є),

та ПОВЕРНІТЬ здачу!
Дельта Банк
Ответ банка
5 февраля 2015, 19:26
Уважаемый pvb,
для уточнения данной информации просим отправить Ваши контактные данные на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.

Комментарии - 15

+
0
sokolok
sokolok
5 февраля 2015, 19:25
#
Сейчас Банк будет «чудить» и вводить множество странных комиссий и платежей, чтобы загнать клиента в минус, чтобы на штрафах выехать или выгодно продать коллекторам.
В данном случае, снимали за смс 5грн в автоматическом режиме, поэтому отключена или подключена услуга — было не важно. Скорее всего данные суммы, озвученные автором уже никто не вернёт. Такая стратегия Банка.
А для Вас это лишь повод подумать, а продолжении сотрудничества с таким Банком.
Логичнее было бы, конечно, закрыть счёт. Чего всем и желаю! Иначе таких вот «сюрпризов» будет с каждым днём всё больше!
+
0
pvb
pvb
5 февраля 2015, 19:38
#
— по-перше: я хоч і VIP-клієнт цього жлоб-банку, але ніякої подальшої співпраці із ним НЕ БУДЕ!
— по-друге: закрити картки не можу, так як «зависли» великі суми
І саме основне: думаю, ви повірите, що проблема не в тих комісіях — суми-то мізерні. Але навіть і ними банк «не гребует»!
Вражає те, що банк спочатку пояснює «технічним збоєм», обіцяючи ПОВЕРНУТИ комісії.
На сайті банку deltabank.com.ua/press/news/2014/12/2090/ приведено:
комісія НЕ СПИСУЄТЬСЯ за звітний місяць, якщо сервіс SМS-інформування був відключений ПРОТЯГОМ ЗВІТНОГО МІСЯЦЯ.
І буквально через декілька годин приводить НАГЛІ пояснення типу: навіть якщо сервіс було підключено ОДИН день!
Та ПОДАВІТЬСЯ ви цими копійками!
+
0
sokolok
sokolok
5 февраля 2015, 19:45
#
І хто його ще визнавав системно важливим Банком взагалі загадка. При таких діях, це знущання над клієнтами та повна зневага до них, адже принцип в тому, що жертва не буде робити галасу.
А Вам особисто я висловлюю свою повагу, що Ви інформуєте інших клієнтів про такі ситуації в Банку.
Бажаю успіхів у цій нелегкій битві.
+
0
pvb
pvb
5 февраля 2015, 19:50
#
Дякую за моральну підтримку!
+
0
artem17412211
artem17412211
5 февраля 2015, 20:21
#
Скорее всего у вас карты Ощадная №1(красные), вот новость по ним deltabank.com.ua/press/news/2014/10/1944/, а ваша ссылка по другим карточным счетам.Сначала надо разбираться, а потом орать.
+
0
Olgash
Olgash
5 февраля 2015, 20:46
#
От як гарно все пояснив… Ви самі спочатку розберіться, а потім давайте поради!
Довідково: Зміни до Інструкції про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку банків України: 2) у групі рахунків 262 «Кошти на вимогу фізичних осіб» розділу 26 «Кошти клієнтів банку» рахунок 2625 АП «Кошти на вимогу фізичних осіб для здійснення операцій з використанням платіжних карток» виключити".
Тобто, з 2014 р. всі поточні карткові рахунки, як і прості поточні рахунки, прив'язані до рахунку — 2620. До речі, у недобанку це діяло ще до офіційного введення інструкції.
+
0
artem17412211
artem17412211
5 февраля 2015, 21:01
#
Уведомление банка о введении платы о СМС ЕСТЬ, название карточного продукта в уведомлении тоже ЕСТЬ.Банк уведомил 8 Октября.Кто хотел, тот отключил.
+
0
Olgash
Olgash
5 февраля 2015, 21:56
#
А у мене, наприклад, простий поточний рахунок. Заяву у банку я написала заздалегідь. А комісія продовжує списуватися. І знову — заяви, заяви, заяви…
+
0
sokolok
sokolok
5 февраля 2015, 22:03
#
Як же так Ви не відключили додаткові послуги, що з Вас там списується та клята комісія? На просто поточному рахунку щось приховано? Поділіться!
+
0
Olgash
Olgash
5 февраля 2015, 22:08
#
Так, приховано: недобанк так надійно сховав гроші, які були зараховані на поточний рахунок після закінчення депозиту, що і з собаками не знайдеш. Саме з цих грошей і продовжує списуватися комісія за послуги, від яких я вже давно відмовилася у письмовому вигляді.
+
0
artem17412211
artem17412211
5 февраля 2015, 22:38
#
Я не знаю просто текущий счёт.Как написано в договоре? СМС можно отключить в my delta.У Вас есть карта к этому счёту?
+
0
Olgash
Olgash
5 февраля 2015, 22:46
#
Згідно з договором відкрито вкладний рахунок.
Відключити у майдельті — не можливо, тільки в банку.
Карт — не має.
Нащо це Вам?
+
0
artem17412211
artem17412211
5 февраля 2015, 22:54
#
Хотел помочь разобраться, но похоже не получится.
+
0
sokolok
sokolok
5 февраля 2015, 22:55
#
Це щоб Вас ідентифікувати та передати відповідним підрозділам) може ще й бонус дадуть 50грн)
+
0
Olgash
Olgash
5 февраля 2015, 23:02
#
У вигляді бонуса вони можуть тільки ще декілька раз запропонувати мені написати заяви. Щоб я ще більше насолодилася «сервісом» недобанку.
50 грн — не актуально, у мене валюта, яку я виведу гривнею тільки під час ТА. А обмінювати по курсу недобанку — я не буду: їсти є що, з боргами вже розібралася, з втратою частини заощаджень — змирилася.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться