Минфин - Курсы валют Украины

Установить

комунальні платежі

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
MariyaMM 3 февраля 2015, 0:07
17.12.2014 і 22.12.2014 було сплачено комунальні послуги на КП«ГІОЦ» через MyDelta. Платежі пройшли, комісія списана. В січневих рахунках на комунальні значиться борг на суму, сплачену в грудні. Пройшло півтора місяця: гроші не дійшли до отримувача, гроші не повернулися відправнику, тобто зникли. Банк (гаряча лінія та відділення 89) не дає відповіді, коли гроші будуть в отримувача. Питання: Хто ними весь цей час успішно користується?
Дельта Банк
Ответ банка
3 февраля 2015, 1:55
Шановний MariyaMM,
повідомляємо, що уточнювати фінансову інформацію по Вашому переказу у Вас є можливість наступними каналами зв'язку:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
— за допомогою функціоналу «Запит до банку» через СДБО «myDELTA» (при наявності Стандартного доступу);
— через форму зворотнього зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— надіслати лист на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.

Комментарии - 5

+
+2
1954 P
1954 P
3 февраля 2015, 1:56
#
Вы в счета не смотрите, там не успели вовремя сделать разноску платежей. Это вопросы к КП «ГИОЦ». В этом месяце все выровняется.
+
0
dmitro84
dmitro84
3 февраля 2015, 2:27
#
Та же хрень. в ГИОЦ ездил,- то же самое сказали… у меня как раз отопление не перевели, остольное норм…
+
0
MariyaMM
MariyaMM
3 февраля 2015, 11:48
#
Нічого не вирівняється, Гіоц відповіли, що платежів немає і не було. це реальний борг.
+
0
MariyaMM
MariyaMM
3 февраля 2015, 11:50
#
Звернулась ще раз у відділення, сказали: да, висить Ваш платіж, зараз проводяться тільки 10 грудня. можете писати на повернення, або чекати поки проведеться… а навіщо мені повернений платіж, якщо готівкою я зняти не можу?!
+
0
elvi
elvi
3 февраля 2015, 12:37
#
Сплатила з картки Ощадна через касу банка 21.11.2014. Гроші не дійшли, не повернулись. Писала заяву на повернення грошей. Відповіли — гроші перераховані адресату (брехня). І ще кілька абзаців про складну ситуацію в Україні…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться