Юлія Пеньківська Юлія Пеньківська
23 января 2015, 8:50
без оценки
Вже близько 2 років на мій домашній телефон надходять дзвінки від працівників банку та електронні повідомлення про порушення умов кредитного договору. Спочатку я ввічливо пояснювала, що ніколи не оформляла кредитів у цій установі і за моєю адресою не продивають і ніколи не проживали особи, яких вони розшукують. Але дзвінки все надходять і надходять… Чи не простіше з«ясовувати відповідність особових даних клієнтів до видачі кредитів, а не тоді, коли перестають надходити платежі. Така некомпетентність працівників банку свідчить лише про те, що „Дельта-Банк“ ненадійна установа, якій ризиковано довіряти свої гроші. Тому я ніколи не стану клієнтом цієї установи і десятому закажу
Ответ банка
Дельта Банк
23 января 2015, 9:28
Шановна Юлія Пеньківська,
для вирішення даного питання просимо направити Ваші контактні дані (посилаючись на дане звернення) на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.

Комментарии (1)

+
0
pvb
pvb
23 января 2015, 9:05
Київ
#
Мені на мій мобільний телефон (SIM-карта від MTC) майже щодня приходять СМС від якоїсь колекторської компанії PRISTAV, у якій мені погрожують вилученням закордонного паспорта і навіть арештом.
А вся ця котовасія почалась, коли у вересні минулого року купив у МТС нову SIM-карту.
Майже одразу після її активації почав отримувати ці СМС. Я сам вже не раз дзвонив на номер, який вказаний у СМС — виявляється, що вони шукають якусь Елену. Пояснюю, що я якось на Елену не дуже підійду, що карту я купив, вони обіцяли, що цей номер в базі даних знімуть… Але — віз і нині там.
Виявляється, що цей номер після піврічного невикористання блокується і потім знову поступає у продаж — МТС своє не упустить.
Думаю, що щось подібне із вашим мобільним номером, на який вам Дельта-колектоти надзвонюють.
Так що -ЗАБИЙТЕ на них! Собі ж дорожче.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться