delta12 delta12
21 января 2015, 13:07
без оценки
Шановні працівники банку Дельта. На гарячу лінію 13.01.15 в 17.25 було відправлено повідомлення з поясненням ситуації, яка виникла в мене з Вашим банком. На превеликий жаль з вашого боку була проведена формальна відписка. Я звернувся з запитом і на запропонований вашою службою адрес, але і звідти теж відповіді не отримав. Хочеться висловитися про вас дуже гарячими словами в інтернеті але розумію, що то все емоції, і що одна людина не може робити погоди всьому колективу. Тому все ж таки надіюсь, що у вашому колективі працюють ділові та далекоглядні люди, які всетаки переживають за долю свого Банку і підуть мені та багатьом таким як я клієнтам на зустріч. Я хочу виплачувати даний мені кредит, але прошу допомогти мені в цьому. Слідуючим відгуком привожу ще раз текст повідомлення. Дякую. З повагою Станіслав Анатолійович. м. Хмельницький.
Ответ банка
Дельта Банк
21 января 2015, 13:37
Шановний delta12,
Ваш запит на електронну адресу Банку буде обов'язково оброблений і відповідальні спеціалісти Банку нададуть відповідь по Вашому питанню.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться