ostrost ostrost
19 января 2015, 17:52
2
Закінчився депозит сьогодні і добровільно-примусово переоформив його на новий термін. А щоб отримати хоч частину відсотків, 3 години відстояв в черзі до каси від. банку в м. Рівне пл. Театральна. Банк зовсім не зацікавлений в тому, щоб наладити хоч якусь людську роботу по обслуговуванню клієнтів. Керівникам банку мабуть дуже подобається відчувати свою значимість, спостерігаючи як люди вбивають свій час в чергах. Відновіть роботу банкоматів і «Атмосфери» і виплачуйте те, що можете без цих знущальних черг…
Ответ банка
Дельта Банк
19 января 2015, 17:56
Уважаемый ostrost,
наличие необходимой суммы Вы можете уточнить непосредственно в отделении Банка.

Комментарии (2)

+
+2
ostrost
ostrost
19 января 2015, 18:02
Ростислав, Ровно
#
Що за бредова відповідь? Я просив всього лиш організувати роботу в відділеннях по людськи. Як працюєте -так і відповідаєте…
+
0
Сергей Вуйко
Сергей Вуйко
19 января 2015, 19:12
Винница
#
А частину депозиту хоч нормально виплатили, чи так як всiм по 200 гривень?

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться