jose jose
17 января 2015, 13:43
без оценки
Через My Delta переказав 500 грн на карту іншого банку. Кошти і комісія списалися одразу, але гроші до адресата не дійшли.
На письиовий запит до дельта банку одержав відповідь про сто тисячний «техн. збій» і рекомендацію скасувати платіж. Працівний банку, який писав мені, схоже, НЕ ВІРИТЬ, що я хочу переказати кошти до іншого банку — він рекомендує мені залишатися з Дельтою, — не переводити кошти нікуди (!).

Запитання до Делти: якими словами мені слід звернутися до працівників Дельта банку, щоб вони ПОВІРИЛИ мені про те, що я справді хочу провести цю транзакцію № 7363134.
Ответ банка
Дельта Банк
17 января 2015, 14:02
Шановний jose,
Банк робить все можливе для відправки зовнішніх платежів в максимально стислі терміни.
Також для здійснення переказів Ви можете користуватись сервісом «Дельта платежі».

Комментарии (2)

+
0
jose
jose
17 января 2015, 14:07
Транзакція № 7363134., Київ
#
Цитата: «Шановний jose, Банк робить все можливе для відправки зовнішніх платежів в максимально стислі терміни. Також для здійснення переказів Ви можете користуватись сервісом «Дельта платежі»

Дякую, дельта банк! Я обов»язково скористаюся неробочою послугою «Дельта платежі»!
Утім мене зараз цікавить доля транзакції № 7363134 на 500 грн.
Шо мені робити з отими 500 грн, які засмоктала чорна діра? Забути за них?
+
0
Dulsineja
Dulsineja
17 января 2015, 21:33
#
В myDelta внизу слева с вопросом «запит до банку» укажите Nоперации дату с какого счета на какой счет сделано платежное поручение (точные данные! Скопируйте из перевода) и просите отклонить платеж. Деньги вернутся на следующий день и переводите дельта-платежи. Без этого действия до месяца ждать и нефакт что сработает ( просто с корсчета пропускают суммы до 100 грн.)

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться