yura shir yura shir
3 января 2015, 12:49
без оценки
переводив 490 грн через дельта платежі… забраковано… це друга спроба на сьогодні… переказ на картку приват… не пройшов… який варіант переказу ще запропонуєте?
Ответ банка
Дельта Банк
3 января 2015, 12:56
Шановний yura shir,
рекомендуємо для перевірки причини не успішної операції переказу звернутися наступними каналами зв'язку з Банком:
— В Контакт-Центр Банку за номерами: 0 800-500-600; 044-428-95-95;
— За допомогою функціоналу «Запитів до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— Через форму зворотного зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— За допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— Написати листа на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.

Комментарии (3)

+
0
helen123
helen123
3 января 2015, 14:00
Елена
#
Попробуйте сервис Привата.
+
0
makssss
makssss
3 января 2015, 14:38
Максим, Запорожье
#
Ну вот почему люди идут на сайта минфина только когда проблема возникла, а не до проблемы…
1- не переводите на приват. Сделайте карту виза в любом другом банке.
2- если уже 490 пробовали сегодня, и деньги вернулись обратно, то всё — дневной лимит исчерпан. Пробуйте завтра.
+
0
helen123
helen123
3 января 2015, 14:47
Елена
#
На Приват переводит хорошо, только не через Дельту.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться