ВХОД
Вернуться

Претензія

NavewaIo NavewaIo
28 декабря 2014, 15:07
без оценки
Сьогодні з ощадної карти Дельта банку перевів через систему pay2you.com.ua на картку Приват банка у розмірі 490 грн. (чотириста дев«яносто) грн. 00 коп. В результаті переказу, сума грошей у розмірі 490 грн. 00 та 7,50 грн (комісія) були зняті з мого рахунку, але не переведені на зазначену мною карту іншого банку (ПриватБанк). Через систему MyDelta мені стало відомо, що сума знята з рахунку, але не перерахована та надійшло повідомлення, — »Сума заблокована на рахунку". На даний час на рахунку знаходиться сума без урахуванням переказу, який подівся невідомо куди.
На підставі ст. 525, 526 Цивільного кодексу України зобов’язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору, одностороння відмова від зобов’язання або одностороння зміна його умов не допускається.
Враховуючи вище викладегне, прошу Вас, — 1) Негайно виплати всі соціальні виплати нараховані від органів ПФУ та Мінпраці протягом доби від дня пред«явлення зазначеної претензії.
2) Виплатити мені за надані незручності моральну шкоду у розмірі 500 (п»ятсот) гривень 00 коп.

У разі невиконання вимог зазначеної претензії, я змушений буду звертатися до відповідних органів з заявою про порушення кримінального провадження в зв«язку з присутністю в діях банку ознак злочину за ч.1 ст. 175 КК України (Безпідставна невиплата заробітної плати, стипендії, пенсії чи іншої установленої законом виплати громадянам більше ніж за один місяць, вчинена умисно керівником підприємства, установи або організації незалежно від форми власності) та ч. 1 ст. 190 КК України (Заволодіння чужим майном або придбання права на майно шляхом обману чи зловживання довірою (шахрайство)). Крім того, я змушений буду звертатися і в порядку цивільного судочинства про повернення банківського вкладу, відшкодування втраченої вигоди та стягнення моральної шкоди.
Ответ банка
Дельта Банк
28 декабря 2014, 15:27
Шановний NavewaIo,
для перевірки інформації щодо стану даного переказу рекомендуємо звертатись до Контакт-центру Банку наступними каналами зв'язку:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
— за допомогою функціоналу «Запит до банку» через СДБО «myDELTA» (при наявності Стандартного доступу);
— через форму зворотнього зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— надіслати лист на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.

Комментарии (1)

+
0
NavewaIo
NavewaIo
28 декабря 2014, 16:28
#
Претензія це моє право, а не обов«язок. Я на власній ініціативі звернувся до Вас про негайне виконання зобов»язань банком перед клієнтом, там де вважаю за потрібним. Якщо, протягом доби ніяких дій проведено не буде, я звертатимусь за захистом своїх прав у вище зазначені способи. Не в мене проблеми, а у Вас. Для вирішення питання прошу писати на електронну адресу ur-dop@i.ua

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд