ВХОД
Вернуться

доступ заблоковано

NavewaIo NavewaIo
28 декабря 2014, 04:21
без оценки
На якій підставі видалено обліковий запис та заблоковано доступ до соціальноі картки? Мало того, що втратив гарну роботу в звязку з ситуацією в краіні, біржа праці не своєчасно платить, а якщо вже платить, то банк блокує рахунки і нічого віддавати не хоче. Два кретиди вісить вже прострочені в інших банках. Повістку по 4-й хвилі на медкомісію вже надіслали. Йде Новий рік, ні роботи, ні грошей, борги, забирають в АТО… В когось ще гірше є? Нерви вже не витримують, Дельта банк……
Ответ банка
Дельта Банк
28 декабря 2014, 11:55
Шановний NavewaIo,
уточнити статус Вашого облыкового запису в СДБО «myDelta» у Вас завжди є можливість наступними каналами зв'язку:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
— через форму зворотнього зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— надіслати лист на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.

Комментарии (3)

+
0
Kerze
Kerze
28 декабря 2014, 08:42
#
Повестку без твоей подписи можно выбросить.
+
0
Kerze
Kerze
28 декабря 2014, 08:44
#
Даже если получил под роспись, то берешь больничн. на эту дату, отправляешь по почте и больше не получаешь повесток. Главное не тупить!
+
0
KWP
KWP
28 декабря 2014, 10:50
KWP, Северодонецк
#
Если из зоны АТО прийдете с автоматом, то выдадут все деньги без очереди.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд