ВХОД
Вернуться

Шахрайство

Olga4 Olga4
24 декабря 2014, 23:54
без оценки
Доброго дня. Ситуація типова: закінчився строк гривневого депозиту — кошти банк не повертає, юридично обгрунтованих пояснень не надає — м.Львів, відділення №3 на пр.Червоної Калини, 64. Керуючий Кожушко Я.Я. повідомив: «В кінці січня — в лютому в банку будуть відбуватися вливання коштів від власника. І тоді ви можливо!!! щось!!! отримаєте.». Це неприховане шахрайство по відношенню до клієнтів!!!
Ответ банка
Дельта Банк
25 декабря 2014, 12:32
Шановна Olga4,
Банк не існує окремо від економіки України, а змушений пристосовуватись до обставин. Обмеження видач — вимушена непопулярна міра, прийнята тимчасово в інтересах більшості клієнтів.
Проте, керівництво Банку не знімає з себе забов`язання задовільняти потреби Клієнтів в повному обсязі. Для забезпечення відділень готівкою прийняте рішення запустити цілий ряд дисконтних програм для пришвидшення погашення заставних та беззаставних кредитів, навіть з певними втратами запланованої дохідності. Крім цього, розпочато продаж по цілому переліку активів Банку і, нарешті, ведуться перемовини з кампанією Каргіл, яка є частковим акціонером Банку, про докапіталізацію шляхом заведення в Банк суттєвої грошової допомоги.

Комментарии (2)

+
0
Olfed
Olfed
25 декабря 2014, 11:39
#
Картка гривнена Мастеркард?
+
0
Olga4
Olga4
25 декабря 2014, 16:47
Olga
#
Так, карта гривнева, Мастеркард, поточний рахунок.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд