ВХОД
Вернуться

Кліент-банк - статус платіжного доручення

ddkyiv ddkyiv
19 декабря 2014, 11:58
без оценки
Що означає статус платіжного доручення «Відкладений»?
Ответ банка
Дельта Банк
19 декабря 2014, 12:21
Шановний ddkyiv, для уточнення інформації з даної операції і вирішення Вашого питання по суті рекомендуємо скористатися наступними каналами зв'язку з Банком:
— В Контакт-Центр Банку за номерами: 0 800-500-600; 044-428-95-95;
— За допомогою функціоналу «Запитів до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— Через форму зворотного зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— За допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— Написати листа на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.

Комментарии (1)

+
0
ddkyiv
ddkyiv
19 декабря 2014, 12:25
#
Якби мені дали відповідь за означеними адресами чи безпосередньо в клієнт-банку (там є така можливість), я б тут не питав. Дозвонитись на гарячу лінію вдень неможливо, а вночі відповіді дають тільки фізичним особам. Тому буду вдячний за відповідь тут.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд