ВХОД
Вернуться

Ігнорування клієнта банку

tmatyash tmatyash
17 декабря 2014, 20:05
1
Шановні працівники Дельта Банку! Як клієнт, я зовсім не задоволена роботою Вашого банку! Навіщо Вам гаряча лінія, якщо додзвонитися взагалі не можливо, а віділення зачинені через те, що немає освітлення! не буду нікому з друзів рекомендувати відкривати рахунки у Вашому банку і взвгвлі не користуватися банківськими послугами, які надає саме Дельта Банк!

Комментарии (1)

+
0
Nataiya
Nataiya
17 декабря 2014, 20:32
Наталья
#
Поддерживаю Вас на все 100%! Я делаю тоже самое.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд