ВХОД
Вернуться

Все добре...ми тонемо

Степан Андрійович Степан Андрійович
12 декабря 2014, 11:28
2
— Відмова 10 та 11.12 в обслуговуванні в торговельній мережі карти Evolution XL та Золотий Гаманець (до цього також були проблеми).
— Дотелефонуватись до банку неможливо 3-й день. Відповідь або "… немає вільних операторів...", або ж "… якщо ви бажаєте щоб вам перетелефонували, нажміть 1..."… безрезультатно!
— При відповіді автовідповідача «чи бажаєте ви залишити скаргу» залишаю скаргу — ніхто потім не передзвонює, на e-mail адресу ніякої відповіді не приходить… все безрезультатно!
— Вчора дотелефонувався, на мою скаргу та прохання пояснити причину оператор завірила що вам зателефонує ваш персональний менеджер. До сих пір тиша. Це в них таке ставлення до VIP-клієнтів, я вже тоді не здогадуюсь як же ставляться до «звичайних»!!!
— А сьогодні ще й сайт їхній «ліг»… а жаль банк БУВ непоганий та перспективний.
Ответ банка
Дельта Банк
15 декабря 2014, 15:05
Шановний Kiyanin,
дозвольте зазначити, що у разі завантаженості лінії 0 800-500-600, Вам надається можливість звертатися до Контакт-Центр Банку:
— За номером 044 428-95-99;
— За допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— Через форму зворотного зв'язку, яка розміщена на сайті Банку: deltabank.com.ua/contact_center.
Також інформуємо, що починаючи з 9 грудня, на сайти Дельта Банку, розміщені на серверах ТОВ «Віадук-Телеком», проводяться регулярні атаки хакерів, в результаті чого можливі збої в роботі сайту Банку.
Слід зазначити, що дана ситуація не впливає на операційну діяльність Банку, кошти і персональна інформація Клієнтів не постраждали. Вся інформація про Клієнтів зберігається на внутрішніх серверах Банку, захищених найсучаснішими засобами. Система IT безпеки Банку знаходиться по повним контролем фахівців інформаційної безпеки.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд