Банк привласнив мої кошти!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
У них ограничение 2500. Звоните на коллцентр, отменяйте, оно висеть у них долго будет. А потом бросайте частями.
Шановний Дельта банк я вже зверталась всіма можливими способами, але вам здається начхати як на ваших клієнтів так і на те що ви порушуєте законодавство, як і на те що ви привласнили гроші які мені дала держава для моєї дитинки! Щиро надіюсь на розуміння і на вирішення проблеми найближчим часом! Або до зустрічі в суді! Ви своєю поведінкою втрачаєте останніх клієнтів! Самі ж рубаєте гілку на якій сидите! P.S після даної ситуації загітувала всіх знайомих перевести свої підприємства на обслуговування в інші банки!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
повідомляємо, що уточнювати будь-яку фінансову інформацію по Вашому рахунку у Вас завжди є можливість наступними каналами зв'язку:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
— за допомогою функціоналу «Запит до банку» через СДБО «myDELTA» (при наявності Стандартного доступу);
— через форму зворотнього зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— надіслати лист на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.