ВХОД
Вернуться

Дельта игнорирует Законы Украины.

tetrier tetrier
8 декабря 2014, 19:27
1
С 24.10.2014 Дельтабанк игнорирует неоднократные обращения по факту исчезновения денег при переводе pay2you, обращения на горячую линию по телефону также по электронной почте не имеют никакого ответа уже более 40 дней. В отделениях банка говорят что обращайтель только на горячую линию, мы не уполномочены решать вопроси по pay2yoy. Код транзакции 794635. Все подробные данные, номера карт и т.д. записываются сотрудниками и все- мы Вам перезвоним… Это как, просто украли деньги и все?
Ответ банка
Дельта Банк
8 декабря 2014, 20:26
Уважаемый tetrier,
Ваш вопрос находится в работе. По факту Вы будете сразу же проинформированы.

Комментарии (2)

+
0
tetrier
tetrier
8 декабря 2014, 21:29
Виталий, Киев
#
Закон України Про звернення громадян.

Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян

Звернення розглядаються i вирiшуються у термiн не бiльше одного мiсяця вiд дня їх надходження, а тi, якi не потребують додаткового вивчення, — невiдкладно, але не пiзнiше п'ятнадцяти днiв вiд дня їх отримання. Якщо в мiсячний термiн вирiшити порушенi у зверненнi питання неможливо, керiвник вiдповiдного органу, пiдприємства, установи, органiзацiї або його заступник встановлюють необхiдний термiн для його розгляду, про що повiдомляється особi, яка подала звернення. При цьому загальний термiн вирiшення питань, порушених у зверненнi, не може перевищувати сорока п'яти днiв.
На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термiн розгляду може бути скорочено вiд встановленого цiєю статтею термiну.
Звернення громадян, якi мають встановленi законодавством пiльги, розглядаються у першочерговому порядку.
+
0
AboveBeyond
AboveBeyond
9 декабря 2014, 02:25
#
Заявление в милицию и мин фин

не ленись

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд