ВХОД
Вернуться

Відповіді менеджерів веб-сайту підтверджують загальний непрофесіоналізм банку

Igorpa Igorpa
25 ноября 2014, 02:06
без оценки
21.11.2014 звернувся із скаргою щодо спроби обману клієнта касиром Василенко Викторією в Вінницькому відділення № 5 по вул. Івана Богуна, 2, але отримав відповідь яка не стосуться суті справи. Тому вимушений звернутись ще раз — шановний співробітник банківського веб-сайту, не вигадуйте хто і що можливо робив і не скочуйтесь до рівня «касира» який бреше дивлячись у вічі клієнту. Якщо Ви здатні зрозуміти скаргу клієнта і відреагувати відповідним чином то працюйте, але якщо Ви здатні тільки продовжувати принижувати рівень банку в очах клієнтів то можете продовжувати Ваші недолугі відповіді тільки зільшують факти загальної некомпетентності працівників банку і нездатність керівництва впливати на події. Чекаю конкретної відповіді які заходи вжиті до касира Василенко Викторії, яка вчинила спробу обману клієнта та надала брехливу інформацію всупереч загальних вимог банку які були підтверджені менеджером " гарячої лінії". Також нагадую що фахівці Вінницькоговідділення № 5 по вул. Івана Богуна, 2 вважають що банк не є всеукраїнським а обмежується рівнем їхнього району а може і кварталу і тому відмовляються обслуговувати інших клієнтів — чи це відповідає загальній політиці банку?
Ответ банка
Дельта Банк
25 ноября 2014, 02:13
Шановний Igorpa,
зазначаємо, що Клієнт має можливість звернутися до будь-якого відділення банку для обслуговування.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд