ВХОД
Вернуться

Що робити далі!?

volodymyrlviv volodymyrlviv
24 ноября 2014, 11:26
3
Завдяки родичам, котрі так гарно описували цей банк, я став клієнтом банку.
Починаючи із червня місяця почались проблеми.
По закінченню терміну депозиту, звернувшись у банк, не зміг у 3-денний термін забрати свій валютний вклад. Довелось цілий тиждень ходити по відділеннях банку та клянчити «що є» у касі.
Увесь час мені пропонували продовжити термін депозиту, на що я не погоджувався.
Така сама ситуація у родича мого. Тільки, родич, повівшись на вмовляння персоналу, продовжив депозит, зробивши тим самим послугу банку, і, наразі, вже цілий місяць годується обіцянками про повернення валютного вкладу!
Додам, що, я до останнього тримав кошти у гривні на картці банку, зважаючи на негаразди у банку та даючи їм останній шанс! Останньою краплею стала відмова в проведенні транзакції у 3-х магазинах, в котрих я, як дебіл, по 2 рази пробував оплатити карткою (буває, що із першого разу не проходить, а із другого — все гаразд).
Щодо Інтернер-банкінгу — сервіс зрозумілий, гарний, швидкий. Тут до банку тільки похвала. Але, постійно скаче ліміт по операціях (від 900 до 2500 грн.) і не кожного разу проходить трансакція.
Ответ банка
Дельта Банк
24 ноября 2014, 15:17
Уважаемый volodymyrlviv,
сообщаем, что в связи с плановыми техническими работами, связанными с переходом АО «Дельта Банк» на собственную процессинговую платформу, возможны временные перебои со снятием наличных средств с карт Дельта Банка

Комментарии (5)

+
+1
olgeg
olgeg
24 ноября 2014, 12:33
ЄС Відень
#
«Додам, що, я до останнього тримав кошти у гривні на картці банку, зважаючи на негаразди у банку та даючи їм останній шанс» Чичас расплачусь:) Ты такое ещё в суде ляпни:) Точно ничего вообще не получишь. Гнобил бы их жалобами по всем возможным инстанциям-уже давно бы решил проблему
+
0
volodymyrlviv
volodymyrlviv
24 ноября 2014, 14:25
Володимир, Львів
#
Є, Ваша правда…
+
+1
olgeg
olgeg
24 ноября 2014, 14:36
ЄС Відень
#
Так отож((( гноби жалобами везде-пока ещё хоть что-то осталось((((
+
+1
djpt
djpt
24 ноября 2014, 13:30
#
Владимир из Львова прав, клиенты должны поддерживать свой банк гривнами. Важно не лениться писать Объективные отзывы — надежда, что сотрудники банка научаться работать, еще есть :)
+
0
djpt
djpt
24 ноября 2014, 13:32
#
Сори — научатся

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд