ВХОД
Вернуться

Ще 2 місяці такої роботи .....

oscolok oscolok
10 ноября 2014, 08:25
3
Читаючи відгуки про банк тут не хотів вірити що все так погано.
Звернулися зняти відсотки:
1. Банкомати не працюють.
2. Охоронник надав список банків партнерів. Але після Правекса який видав «операцію заборонено» бажання пропало ходити по банкоматах.
3. Каса в Києві видавала в п`ятницю по 1000 грн.
Підсумок:
1. Менеджери остаточно хочуть похоронити банк такими діями.
2. Банку потрібно звернутися за консультацією до менеджерів ПАТ«ФІДОБАНК». В березні 2014 року банк мав подібні проблеми АЛЕ поточні зобов`язання виконував і всі банкомати приймали картки фізичних осіб, юр.особи зіткнулися з затримкою платежів від 3 до 7 днів АЛЕ зновуж банк повідомив про це і статус платіжного доручення змінювався коли платіж реально проходив.

п.с. Досить великий банк який втрачає свою репутацію як надійного. Це дії некомпетентних менеджерів чи цілеспрямована політика власників…
Ответ банка
Дельта Банк
10 ноября 2014, 08:37
Шановний oscolok,
ми щиро співчуваємо за завдані незручності. Керівництвом Банку вживаються заходи для організації безперебійної роботи банкоматів та забезпечення достатньої кількості готівки в касах відділень Банку з урахуванням запитів максимальної кількості Клієнтів.

Комментарии (1)

+
0
oscolok
oscolok
10 ноября 2014, 08:54
Анатолыій, Київ
#
Важко прикріпити оголошення на касі банку:
«Виплата з поточних рахунків суми більше 1000 грн потребує замовлення за 2-3-7 днів»
В день виплати менеджер звязується з клієнтом уточнює чи підійде согодні клієнт за замовленою сумую.
Через 2-3 тижні люди переконаються що банк виконує свої зобовязання паніка відійде.

Дозвольте людям відчути турботу банку.
Водночас зменшення паніки через сарафанне радіо в невиправданих чергах біля кас.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд