Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Суд

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
VoMi 23 октября 2014, 21:54
Одна з найболючіших тем у цього банку — валютні депозити. Мій закінчився 15.10.14 р.( за договором № 001-13105-101013) Звернулась у відділення №1 у м. Львів (вул. Коперніка 10) та написала заяву (за вхідним номером 24774 від 17.10.14) на ім«я голови ради директорів Попової О. з проханням повернути кошти до 24.10.14 р.
Одразу пообіцяли, що гроші будуть у вівторок. Прийшла у вівторок, сказали »… рефінансування буде в п«тницю — ми подзвоним». І все це на фоні простоювання години (!) у черзі.
Вибачте, але мене це вже задовбало!
На прохання поговорити з головою відділення — ВІДМОВА!
На прохання здійснити переказ цих грошей на поточний рахунок іншого банку — ВІДМОВА! (якась там програма заблокована, хоча в кол-центрі кажуть «в нас все ОК»).
І все це з таким виразом обличчя економіста, наче то я дурна, що прийшла забрати СВОЇ (!) гроші.

Мені дуже сподобалась фраза: «Ну ви зрозумійте нас, у нас 6 000 клієнтів». О це новина! Та я ж один з тих 6 000 клієнтів! Як таке можна казати?! Я ж не вимагаю нічого космічного. Але, в очевидь, зберігати хороші стосунки з клієнтами більше не політика компанії! Головне зберегти чужі гроші.

Завтра я знову навідаюсь у це відділення, бо сумніваюсь, що хтось мені передзвонить. І у разі відмови почати повертати мені ХОЧАБ (!) частинами депозит, навіть нещасні 100 $, я буду подавати СУДОВИЙ ПОЗОВ!
І це не жарти, дорогеньки.
У відділенні просто «годують» обіцянками та клеють дурня, затягуючи час. А фактично зробити нічого не можуть, бо «з верхів» грошей не дають.

Як що Вас, Дельта Банк, влаштовує такий найгірший і найганебніший для ВАС варіант, то буде так.
Дельта Банк
Ответ банка
23 октября 2014, 22:05
Шановна VoMi,
ми щиро шкодуємо про наявність причин, що доставили Вам незручності. На жаль, зараз на ринку під впливом нестабільної політичної ситуації спостерігається масштабний відтік коштів вкладників, з яким вся фінансова система України не може впоратися відразу. Дана ситуація викликає затримку виплат депозитів в цілому по банківській системі.

Комментарии - 1

+
0
VoMi
VoMi
24 октября 2014, 14:28
#
Спасибо. Я понимаю, что никто ничего не решает. Одна большая попа! Дозвонилась в отделение только что — денег нет. И кто бы сомневался…
Пожалуй, собираю документы и в суд.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться