ВХОД
Вернуться

Проблема з безготівковим переказом

Karpivtaras Karpivtaras
23 октября 2014, 17:07
3
15 жовтня 2014 року у відділенні банку Києва на вул. Петлюри здійснював безготівковий переказ коштів на рахунок іншого (ПРАВЕКС) банку. Квитанція ПН1056666 від 15.10.2014, сума 147350,00 грн. Додатково оплатив комісію за перевод 150 грн. Сума була списана з мого поточного рахунку, але на протязі тижня так і не поступила на рахунок отримувача. Банк-отримувач підтвердив, що дані кошти не були зараховані, і їх немає у списку транзитних/возвратних платежів.
Мене запевняли, що перевод буде здійснено на протязі 3-х максимум 5-ти днів, вже пройшло 7…
Дайте чіткий термін, так як ці кошти мені терміново необхідні для купівлі квартири і така затримка призводить до штрафних санкцій.

П.С. «Гаряча» лінія не може допомогти у вирішенні цього питання, а телефон відділення, наданий ними, взагалі не відповідає.
Ответ банка
Дельта Банк
23 октября 2014, 20:20
Шановний Karpivtaras,
для перевірки інформації та вирішення запитання прохання уточнити Ваші дані на електронну адресу Банку info@deltabank.com.ua або consultant@deltabank.com.ua.
Заздалегідь вдячні.

Комментарии (2)

+
0
Karpivtaras
Karpivtaras
24 октября 2014, 10:20
#
Лист написав 23 жовтня о 17.00 на адресу consultant@deltabank.com.ua, відповіді поки не було…
+
0
Andreyma
Andreyma
24 октября 2014, 11:35
#
Обращайтесь в суд, никаких сроков они не дают

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд