ВХОД
Вернуться

«Поверніть вклад онкохворому» тиждень потому (ч.2)

Dmitry36 Dmitry36
17 октября 2014, 12:44
без оценки
Переконана, що переважна більшість – якщо не всі — доведені Вами до відчаю клієнти готові до діалогу, розуміючі всю об’єктивну складність ситуації в нашій багатостраждальній країні, готові чекати, готові на поступки, готові до зрозумілої та прозорої схеми вирішення проблеми, але їх не слід обманювати, з нами не потрібно діяти з позиції сили: «або так, або ніяк», а їм потрібно надати стільки інформації, щоб переконати КОЖНОГО в тому, що його в черговий раз не намагаються банально «кинути»! Поки що шановний банк, його керівництво, профільні і непрофільні підрозділи! Здається, ніхто з вас не повинен бути зацікавлений в тому, щоби в банку спрацював відомий «принцип доміно»? Зрозумійте, що клієнти в цьому теж не зацікавлені(!!!), а Ваші дії (читай – бездіяльність) тільки розпалюють панічні настрої!
Ответ банка
Дельта Банк
17 октября 2014, 13:08
Шановний Dmitry36,
співробітники Банку не залишають без розгляду жодного звернення Клієнта. Вирішення кожного питання і задоволення потреб Клієнтів — є першочерговим завданням для наших спеціалістів.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд