ВХОД
Вернуться

Про відключення сервісу «Нова розстрочка» та перевести суму 1181грн.в пільговий період 55 днів та повернути cash-back

promen promen
15 октября 2014, 16:37
2
08.10.14р. моя кредитна картка №1 була поповнена через систему myDELTA на суму 1223грн.
Гашення кредиту — 08.10.14р.
Дата проведення операції за рахунком — 08.10.14р.
В той же день 08.10.14р. (середа) я здійснила покупку на суму 1181грн.
13.10.14р. я отримую СМС, що мені оформлена розсрочка на карту. Чому так пізно? Пройшло 3 робочих дня. Суми на моїй кредитній картці було достатньо, щоб погасити цю покупку. Із роз«яснень на сайті банку: Якщо операція відповідає умовам сервісу «Нова розстрочка», Ви протягом дня отримаєте СМС — повідомлення щодо успішного оформлення розстрочки на картку із зазначенням суми щомісячного рівного платежу.
Про підключення сервісу «Нова розстрочка» 02.10.2014р. я не була поінформована ні СМС, ні на e-mail.
Банк прислав СМС тільки через 5 днів після здійснення покупки, тому я не вважаю правомірним підключення данної послуги і відмовляюсь від неї сьогодні і назавжди.
Прошу перевести суму 1181грн., на яку я здійснила покупку в торгово-сервісній мережі 08.10.14р. в пільговий період 55 днів згідно тарифів по моїй кредитній картці, встановити дату погашення до 25.11.14р. та повернути cash-back в той термін та в тому розмірі, що передбачено тарифами. Кредитна картка №1 ЕВОЛЮЦІЯ XL (World) – неіменна.
Ці кошти помилково пішли в програму «Нова розстрочка» та розбились на 24 місяці, про що мені прийшло СМС 13.10.14р., хоча операція на суму 1181грн. була здійснена 08.10.14р. (середа).
Звернення від 14.10.14р. зареєстровано за № 2470105, від 13.10.14р. зареєстровано за № 2467326. Відповідей нема. Економіст Ірпінського відділення Зюзя Є.О. сказав, що заяви розглядаються 30 днів. В чому проблема відключити за день-два непотрібний сервіс?
Як подовжувати депозит, так за тиждень до його закінчення сподіваєтесь на плідну співпрацю.
Давайте плідно співпрацювати: сьогодні віідключить сервіс «Нова розстрочка» і поверніть cash-back в той термін та в тому розмірі, що передбачено тарифами по моїй кредитній картці.
Ответ банка
Дельта Банк
15 октября 2014, 17:07
Уважаемая promen,
информация зафиксирована и передана в ответственное подразделение Банка для проверки информации и урегулирования вопроса. По факту получения результатов Вас обязательно проинформируем дополнительно.
Благодарим за обращение.

Комментарии (1)

+
0
VitalyK
VitalyK
15 октября 2014, 16:51
Виталий, Донецк
#
>>Чому так пізно? Пройшло 3 робочих дня.
Уже задавал такой вопрос. мне вообще через неделю пришла смс. Вот что мне ответили
«сообщаем, что смс-сообщей о включении операции в рассрочку поступает по факту списания средств ( после получения от Банка-эквайера подтверждения операции)»

Можете почитать остальные ответы на вопросы в моей теме
minfin.com.ua/company/delta-bank/review/46148/

Также тут обсуждалось немного
minfin.com.ua/company/delta-bank/review/46583/

Кешбек вернут вряд ли

Совет такой — в конце месяца (лучше до 25) погасить всю задолженность по карте, чтоб выйти в ноль. И дальше не пользуйтесь кредиткой до конца месяца. а со следующего — пользуйтесь только для покупок до 1 тыс грн, пока не прийдёт подтверждение что сервис отключён
Только в выписке обязательно проверьте что действительно всё погасилось, а то они зачислить могут позже (поэтому погасить лучше до 25), и тогда рассрочка не погасится до следующего закрытия периода. а если картой пользоваться в след. месяце, то процедуру выхода в 0 прийдётся повторить снова

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд