ВХОД
Вернуться

Не виконують SWIFT-переказ з 26.09.14

tarasz tarasz
6 октября 2014, 12:23
1
26.09.14 у віддділенні № 5 на Михайлівській оформив SWIFT-переказ валюти на свій же рахунок в іншому банку. Тоді ж заплатив комісію, заявку зареєстрували за номером 2429027. Десь в середу 30.09.14 подзвонили з банку зам відділення (наскільки я зрозумів) і намагалася умовити залишити гроші в банку (тобто за обробку переказу до цих пір ніхто навіть не брався), а про сплачену вже комісію обіцяли питання вирішити. Я не погодився, після чого мені повідомили, що SWIFT-перекази в банку не працюють вже 7 днів і все одно найближчим часом мою заявку вони не виконають.
Минуло вже більше 5 робочих днів, а гроші досі з банку не вийшли. Якщо банк не виконує своїх зобов'язань, то треба туди вводити тимчасову комісію.
Якщо моя заявка у наступні 2-3 дні не буде виконана, залишаю за собою право звертатися і в НБУ і в суд з відповідними заявами.
Ответ банка
Дельта Банк
6 октября 2014, 20:41
Шановний tarasz,
спеціалісти Банку роблять все можливе, щоб Ваш переказ був відправлений у мінімальний термін.

Комментарии (4)

+
0
man474
man474
6 октября 2014, 12:50
#
Нбу хлопает ушами, поэтому пишите жалобу, все равно не скоро нбу чехлы снимет
+
0
vitalyi84
vitalyi84
6 октября 2014, 14:11
#
Мой СВИФТ — три недели не отправляли. но все же отправили.
После всех страданий написал заявление в банк о компенсации пени. Пеня прописана в договоре (обязаности банка). Советую после отправки свифта поступить по моему примеру. небольшая, но компенсация должна быть.
А если подадите в суд (я так тоже планировал), то на срок рассмотрения дела ваш счет будет заморожен, после выплата по счету будет по решению суда — только в гривнах, по курсу нбу на дату подачи заявления.
Моя вам рекомендация — звоните, ходите каждый день, проедайте им плешь, записывайтесь на приме ко всем — к Поповой, Лагуну.
Банк обязан выполнять свои обязанности перед клиентом. Удачи! )
Сообщите, как все получится!
+
0
tarasz
tarasz
9 октября 2014, 09:19
#
Не знаю, кому дякувати, але сьогодні банк таки виконав переказ. Не виключено, що саме завдяки тому відгуку, що я тут залишив. На відміну від ситуації vitalyi84 цього виявилося достатньо і в банк не довелося ходити та записуватися на прийом до керівництва.
Ну, і на цьому Дельті — подяка. Тим більш, що до початку кризи роки 4 працював з ними і жодних нарікань не було.
+
0
vitalyi84
vitalyi84
9 октября 2014, 10:19
#
Я рад что у вас получилось! )
многие клиенты, написавшие заявление на свифт — отказываются от него, под прессингом начальников отделений.
аналогично как и вы долгое время работал с этим банком, но то что сейчас у них происходит — нет ни малейшего желания нести даже копейку.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд