ВХОД
Вернуться

Пора вже братися за вила ...

Антон Бандерас Антон Бандерас
27 сентября 2014, 15:56
1
Не ШАНОВНИЙ дельта банк!
Я, VIPclDB, неодноразово задавав питання щодо вирішення своєї проблеми — видачею валюти із мого рахунку. ПОВТОРЮЮ для особливо тупих: мова йде не про дострокове розторгнення депозиту, не про видачу коштів із закритого депозиту, а про видачу із поточного (2620) рахунку через касу банку.
Про мої звернення як у своє Київське відділення №10, так і до пані Попової О.Ю. я на цьому сайті вам вже повідомляв: підніміть задницю і знайдіть їх, не старайтесь штампувати в черговий раз, що «банк — стабільний, банком приймаються сві міри що вирішення… і т.п.». В цю вашу х… ню я не вірив, не вірю і не ніколи не повірю, як і всі інші клієнти, які тут приводять свої аналогічні проблеми.
Ви, бл… ха-муха, вже дістали!
Категорично вам заявляю: якщо до понеділка, 29.09.2014 року, я не отримаю повідомлення, або начальник Київського відділення №10 пані ЗАМУЛА Катерина Станіславівна не зателефонує мені із пропозицією отримати мою суму (навіть щоденну у рамках вимог НБУ) — ОБІЦЯЮ:
— у вівторок, 30.09.2014 року я влаштую у відділенні по вул. Скасаганського, 44, величезний скандал!
— викличу наряд міліції у відділення, де у їх присутності та за їх сприянням напишу позов до міліції про ШАХРАЙСТВО банку, який у подальшому буде добавлено до позову до суду.
В присутності клієнтів банку я у довільній формі наведу кучу доказів про несплатопроможність банку і про те, ЩО банк витворяє із клієнтами. Повірте — тут уже я стримуватись НЕ БУДУ! Тут я уже «ДАМ ВОЛЮ ЧУВСТВАМ»! Подивитесь тоді на реакцію клієнтів та на те, як це вплине на репутацію банку. Мені глибоко нас… ти на ТЕ, де пані ЗАМУЛА візьме гроші: хоч свої нехай несе. Те, що там мені триндять, що немає інкасації -ці байки нехай вона розповідає діткам у ясельній групі!
Це — останнє китайське попередження для пані Замули!
Ответ банка
Дельта Банк
27 сентября 2014, 16:05
Шановний VIPclDB,
вирішенням Вашого звернення займаються спеціалісти профільного підрозділу Банку. Ми робимо все можливе для врегулювання ситуації в найкоротший термін.
Дякуємо за звернення.

Комментарии (3)

+
0
Михаил Щукин
Михаил Щукин
28 сентября 2014, 00:01
Запорожье
#
Все верно мы казацкого роду!!!
+
0
Nestor2
Nestor2
28 сентября 2014, 07:32
#
Только так, поддерживаю 100%, по-другому с ними нельзя- это же друганы Яныка.
+
0
Павел Кемский
Павел Кемский
24 октября 2014, 15:19
#
Уважаемый, VIPclDB, чем закочилось? У меня та же проблема в том же отделении.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд