ВХОД
Вернуться

Проблема з отриманням депозитних коштів

rozetka1900 rozetka1900
24 сентября 2014, 20:56
3
Доброго вечора! 22 вересня в мене закінчився термін гривневого депозиту. За три дні мені банк повернув лише незначну суму. Допоможіть будь-ласка отримати всю суму до кінця тижня!
Ответ банка
Дельта Банк
24 сентября 2014, 21:04
Шановний rozetka1900,
для вирішення даного запитання прохання направити на електронну адресу Банку info@deltabank.com.ua або consultant@deltabank.com.ua Ваші дані, посилаючись на дане повідомлення.
Очікуємо зворотнього зв'язку.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд