ВХОД
Вернуться

Пройшло 10 днів!

Антон Бандерас Антон Бандерас
20 сентября 2014, 18:12
без оценки
Шановне керівництво Дельта банку!
Під моїм зверненням від 15.09.14 на форумі: minfin.com.ua/company/delta-bank/review/42999/
стоїть така стандартна відписка:

Шановний VIPclDB,
ми зафіксували Ваше звернення і передали інформацію в профільний підрозділ Банку. За фактом отримання результатів — з Вами додатково зв'яжуться відповідальні співробітники.
Вибачте за незручності.

Ще раз нагадую вам: моє звернення у Київському відділенні №10 зареєстровано за номером 2391806 від 10.09.2014 року.
ЧИМ так займаються у вашому «в профільному підрозділі Банку», що навіть через 10 днів від вас ні слуху, ні духу? КОЛИ ви надасте мені відповідь на моє звернення?
Ответ банка
Дельта Банк
20 сентября 2014, 18:29
Шановний VIPclDB,
запевняємо Вас, що Ваше звернення не залишилося без уваги наших співробітників. Ми докладаємо максимум зусиль для того, щоб максимально наблизити позитивне вирішення Вашого запитання.
Дякуємо за звернення.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд