Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Пройшло 10 днів!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
VIPclDB 20 сентября 2014, 18:12
Шановне керівництво Дельта банку!
Під моїм зверненням від 15.09.14 на форумі: minfin.com.ua/company/delta-bank/review/42999/
стоїть така стандартна відписка:

Шановний VIPclDB,
ми зафіксували Ваше звернення і передали інформацію в профільний підрозділ Банку. За фактом отримання результатів — з Вами додатково зв'яжуться відповідальні співробітники.
Вибачте за незручності.

Ще раз нагадую вам: моє звернення у Київському відділенні №10 зареєстровано за номером 2391806 від 10.09.2014 року.
ЧИМ так займаються у вашому «в профільному підрозділі Банку», що навіть через 10 днів від вас ні слуху, ні духу? КОЛИ ви надасте мені відповідь на моє звернення?
Дельта Банк
Ответ банка
20 сентября 2014, 18:29
Шановний VIPclDB,
запевняємо Вас, що Ваше звернення не залишилося без уваги наших співробітників. Ми докладаємо максимум зусиль для того, щоб максимально наблизити позитивне вирішення Вашого запитання.
Дякуємо за звернення.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться