Сегодня наконецто вернули все деньги
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 8
Голові Національного банку України
01601, вул. Інститутська 9,
м. Київ, Україна.
Копія: Голові правління ПАТ «Дельта Банк»
ФИО:
Адрес:
Тел.:
ЗАЯВА
про вжиття заходів реагування
на порушення банківського законодавства
Відповідно до ч. 8, 9 статті 7 Закону України «Про Національний банк України” Національний банк України здійснює банківське регулювання та нагляд, веде Державний реєстр банків, здійснює ліцензування банківської діяльності та операцій у передбачених законами випадках.
Згідно до ч. 3 ст. 55 цього Закону Національний банк України здійснює постійний нагляд за дотриманням банками, їх підрозділами, афілійованими та спорідненими особами банків на території України та за кордоном, банківськими об'єднаннями, представництвами та філіями іноземних банків в Україні, а також іншими юридичними та фізичними особами банківського законодавства, нормативно-правових актів Національного банку і економічних нормативів.
Суть заяви.
Відповідно до ст. 1 Закону України „Про звернення громадян” громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
У зв'язку з наведеним, повідомляю що Публічне акціонерне товариство «Дельта банк» (ПАТ «Дельта банк») відмовляє мені у поверненні гривневих коштів у повному обсязі, з рахунку №___________________ відкритого ___________ 2013р., договір № _____________.
ПРОШУ:
Провести перевірку дотримання Публічним акціонерним товариством «Дельта банк » (ПАТ «Дельта Банк») банківського законодавства України, нормативно-правових актів Національного банку України, притягнути його до відповідальності за їх порушення під час надання послуг за договором №____________ від ________ 2013р. У разі наявності підстав, — позбавити банк ліцензій на здійснення банківської діяльності.
Вжити заходів щодо термінового погашення заборгованості з боку Публічного акціонерного товариства «Дельта банк» (ПАТ «Дельта банк») за договором №___________ від _______ 2013р. з повним та достовірним розрахунком заборгованості за ним на сьогоднішній час.
Відповідь за результатами розгляду моєї заяви прошу надіслати у десятиденний строк за адресою: ____________________________________________________. Крім того додатково повідомити за телефоном ________________
Додатки:
Копії паспорту та ідентифікаційного коду заявника
Копія договору на надання послуг
Копія заяви до ПАТ «Дельта банк»
01601, вул. Інститутська 9,
м. Київ, Україна.
Копія: Голові правління ПАТ «Дельта Банк»
ФИО:
Адрес:
Тел.:
ЗАЯВА
про вжиття заходів реагування
на порушення банківського законодавства
Відповідно до ч. 8, 9 статті 7 Закону України «Про Національний банк України” Національний банк України здійснює банківське регулювання та нагляд, веде Державний реєстр банків, здійснює ліцензування банківської діяльності та операцій у передбачених законами випадках.
Згідно до ч. 3 ст. 55 цього Закону Національний банк України здійснює постійний нагляд за дотриманням банками, їх підрозділами, афілійованими та спорідненими особами банків на території України та за кордоном, банківськими об'єднаннями, представництвами та філіями іноземних банків в Україні, а також іншими юридичними та фізичними особами банківського законодавства, нормативно-правових актів Національного банку і економічних нормативів.
Суть заяви.
Відповідно до ст. 1 Закону України „Про звернення громадян” громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
У зв'язку з наведеним, повідомляю що Публічне акціонерне товариство «Дельта банк» (ПАТ «Дельта банк») відмовляє мені у поверненні гривневих коштів у повному обсязі, з рахунку №___________________ відкритого ___________ 2013р., договір № _____________.
ПРОШУ:
Провести перевірку дотримання Публічним акціонерним товариством «Дельта банк » (ПАТ «Дельта Банк») банківського законодавства України, нормативно-правових актів Національного банку України, притягнути його до відповідальності за їх порушення під час надання послуг за договором №____________ від ________ 2013р. У разі наявності підстав, — позбавити банк ліцензій на здійснення банківської діяльності.
Вжити заходів щодо термінового погашення заборгованості з боку Публічного акціонерного товариства «Дельта банк» (ПАТ «Дельта банк») за договором №___________ від _______ 2013р. з повним та достовірним розрахунком заборгованості за ним на сьогоднішній час.
Відповідь за результатами розгляду моєї заяви прошу надіслати у десятиденний строк за адресою: ____________________________________________________. Крім того додатково повідомити за телефоном ________________
Додатки:
Копії паспорту та ідентифікаційного коду заявника
Копія договору на надання послуг
Копія заяви до ПАТ «Дельта банк»
Особенно только что понравился ответ банка!!! :) Уважаемый Ryzhov,
мы получили Ваши данные. Информация уже передана в ответственное подразделение сотрудникам нашего Банка для урегулирования данной ситуации. Мы примем все меры для решения поднятого Вами вопроса.
Спасибо за обращение.
Интересно что мы будем с ними регулировать? Начнут разрабатывать тактику против таких действий? Думаю запретят работникам подписывать заявления от людей, блин, но ведь можно отправить заказное с описью!!! И еще куча вариантов, вплоть до коллективного письма, видео или показаний свидетелей и куча разных прелестей… Но всетаки надеюсь они начнут выдавать таким крышетечно- принципиальным как я деньги, ведь нас не так уж и много по сравнению с общей массой тех, кто тихо получает копейки или тех, кто соглашается на пролангацю депозитов… И могу порекомендовать банку лучше относиться к клиентам, мне кажется, еслиб они мне предложили разумный график выплат типа 30% в неделю, я бы согласился, и не морочил бы голову не себе, не им, и мои деньги бы у них дольше пролежали и я не поставил бы на этом банке крест!
мы получили Ваши данные. Информация уже передана в ответственное подразделение сотрудникам нашего Банка для урегулирования данной ситуации. Мы примем все меры для решения поднятого Вами вопроса.
Спасибо за обращение.
Интересно что мы будем с ними регулировать? Начнут разрабатывать тактику против таких действий? Думаю запретят работникам подписывать заявления от людей, блин, но ведь можно отправить заказное с описью!!! И еще куча вариантов, вплоть до коллективного письма, видео или показаний свидетелей и куча разных прелестей… Но всетаки надеюсь они начнут выдавать таким крышетечно- принципиальным как я деньги, ведь нас не так уж и много по сравнению с общей массой тех, кто тихо получает копейки или тех, кто соглашается на пролангацю депозитов… И могу порекомендовать банку лучше относиться к клиентам, мне кажется, еслиб они мне предложили разумный график выплат типа 30% в неделю, я бы согласился, и не морочил бы голову не себе, не им, и мои деньги бы у них дольше пролежали и я не поставил бы на этом банке крест!
- +
- 0
- depositor2014
- 19 сентября 2014, 14:28
- #
Депозит в гривне был? Сумма до 200 000? Тут висяки в валюте, приличные суммы
Я думаю помогло не Ваше заявление, а рефенансирование НБУ, а заявление возможно продвинуло Вас в очереди на выдачу в данном отделении банка. В НБУ письмо точно не успело дойти, да и реагируют они не так быстро как хотелось бы
Письмо 100% не дошло до НБУ, думаю и сейчас он гдето в пути, но копия письма 100% дошла к руководству банка… Думаю это и повлияло… Ребята, никого не уговариваю, и никому не рекомендую, просто делюсь опытом, не делайте так как я, ходите и клянчите свои деньги…
Будьте добры, скиньте образец заявления на выдачу депозита.
Подскажите…
Его нужно на имя главы правления подавать или на руководителя отделения банка в котором оформлен депозит?
Подскажите…
Его нужно на имя главы правления подавать или на руководителя отделения банка в котором оформлен депозит?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
мы получили Ваши данные. Информация уже передана в ответственное подразделение сотрудникам нашего Банка для урегулирования данной ситуации. Мы примем все меры для решения поднятого Вами вопроса.
Спасибо за обращение.