ВХОД
Вернуться

Підманули , підвели...

Obmanvkladchik Obmanvkladchik
18 сентября 2014, 11:24
без оценки
Судячи з попередніх відгуків, ситуація з отриманням готівкових коштів від Дельта Банку однакова по всій Україні. Їх просто не видають, а якщо і видають то «сльози». Мій випадок не відрізняється від інших. З банком співпрацюю майже 10 років, розпочинав ще з «Кредипромбанку», ніколи проблем небуло. І тут- на тобі Гапко добрий день. 11 вересня закінчився депозит, за декілька днів перед цим, я звернувся до керівника відділення банку (Вінницьке відділення №2) з проханням отримати кошти на протязі двох днів (11-12.09.). Відповідь -" без проблем". Коли ж прийшов 11 вересня за грішми, мене зустріли з гарною посмішкою і словами «всю суму віддіати неможемо, вказівка з Києва видавати по 20 000 грн. в день». На протязі 5-и днів сума готівки яку можна отримати в касі знизилася з 20 000 грн. до 2500 грн., в банкоматі з 5000 до 2500 грн. Про свої плани щодо використання своїх же грошей можна забути. Те що девальвація з кожним днем знецінює ці заощадження, керівництво та власників банку не хвилює зовсім. Я так розумію, що банку «гаплик», що б там не відписував «адмін» і яка б позитивна інформація не висвітлювалася на сайті банку. У мене запитання до досвідчених «вкладників». Якщо в банку розміщено ще депозит, а термін не закінчився, як же видерти свої «гроші»?
Ответ банка
Дельта Банк
18 сентября 2014, 11:56
Шановна Obmanvkladchik,
для перевірки та вжиття заходів просимо направити Ваші дані, з посиланням на це повідомлення, на електронну адресу consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.

Комментарии (1)

+
0
Obmanvkladchik
Obmanvkladchik
18 сентября 2014, 14:09
#
З відповіді банку видно, наскільки уважно читаються листи клієнтів. У відповіді звертаються до мене «Шановна». Тільки не зовсім освічені або зовсім неосвічені люди не зрозуміють з мого листа, що його писав чоловік.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд