Минфин - Курсы валют Украины

Установить

ЧОМУ я не хочу більше бути клієнтом Дельта банку?

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
VIPclDB 15 сентября 2014, 16:02
«Угораздило» ж мене, починаючи із 2011 року, бути навіть не клієнтом, а VIP-клієнтом Дельта Банку.
Чому «угораздило»? Тому що, коли зараз дещо перефразувати відомого персонажа із «Кавказской пленницы» —
«будь неладен тот день, когда я ступил на порог этого банка»!

Обслуговуюсь у Київському відділенні №10 (вул. Саксаганського, 44).
За період 3 2011 року у мене було відкрито 11 депозитів — як у гривні, так і у валюті, і як VIP-клієнт — повірте, що суми були немалі.
10 із них на даний час уже закриті.
«Перевага» VIP-клієнта (якщо так можна сказати) полягала в тому, що коли звертаєшся на гарячу лінію (0 800 500-600),
то тебе ідентифікують, ввічливо до тебе звертається менеджер — ну просто «прелєсть».
Коли закінчуваввся черговий депозит — до тебе за день-два поступав на телефон дзвінок від банку,
де запитували — ЩО і ЯК далі поступати із депозитом?
В більшості випадків пропонували НЕ ЗАБИРАТИ депозит, а продовжити шляхом відкриття нового депозиту.

Остання така «пропозиція» від банку була у липні місяці цього року.
Розуміючи те, який стан зараз у банківській системі, я погодився і буквально через день відкрив новий гривневий депзит на півроку.
При цьому я зауважив: якщо у разі, коли мені потрібно буде зняти певну суму НЕ ІЗ ДЕПОЗИТУ, а із поточного рахунку — чи небуде у мене проблем (оскільки навіть тут на форумі вже звучали «благосклонные отзывы» про Дельта банк) —
менеджер відповіла: ЖОДНИХ проблем у мене, тим більше як VIP-клієнта, НЕ БУДЕ, на першу ж вимогу будь-яка сума (доступна в межах мого рахунку) буде беззаперечно видана.
Більше того, раніше можна було, зателефонувавши на гарячу лінію, замовити суму та вказати зручне для тебе відділення,
куди цю суму доставлять і її там можна отримати.

Так сталось, що через місяць (тобто у серпні) мені терміново потрібно було зняти деяку суму у гривні.
При цьому мова не йшла про закриття недавно відкритого депозиту — на поточному рахунку відповідна сума була доступна.
По старому «сценарію» телефоную за 3-5 днів на гарячу лінію, пробую замовити на відділення суму.
Та не тут-то було: "І тут Остапа понесло" — виявляється, що така форма вже не діє, тепер треба звертатись до БУДЬ-ЯКОГО відділення та замовляти суму.
З ОДНОГО разу можна догадатись — яка відповідь і які пригоди мене чекали: гривні немає, в касі можна зняти не більше 3000 грн (якщо вони є), в банкоматі — не більше 5000 грн (знову ж — якщо банкомат видає).
В окремих відділеннях банкомати або наповнені 5-ти чи 10-ти гривневими купюрами, або ж працюють ТІЛЬКИ НА ПРИЙОМ ГОТІВКИ!
Крім цього, в банку має місце такий, вибачайте, маразм, що ти можеш обслуговуватись тільки у тому відділенні, де відкривались рахунки.
Мені здається, навіть в окупованому Криму чи у відділенні Донецька чи Луганська (навіть якщо ця територія контролюєтьяс терористами)
клієнт має право і ПОВИНЕН бути обслугований.
Про «ввічливість», яка раніше проявлялась до VIP-клієнта, говорити вже не хочеться: її як вітром здуло!

Зараз виникла необхідність зняти із поточного рахунку (2620) суму у валюті.
Як законопослушний клієнт написав заяву про видачу готівки ЧЕРЕЗ КАСУ банку. Номер звернення — 2391806 від 10.09.2014 року.
Зваживши на існуючі з боку НБУ обмеження щодо щоденних норм, попросив видати загальну суму в максимально стислі строки.
При цьому екноміст відділення попробувала, вибачайте, «втюхати» мені, що валюту не видадуть, а тільки у гривні.
Попробував у присутності начальника відділення (Замула Катерина Станіславівна) звернути увагу економіста відділення на те,
що НІЯКИХ ОБМЕЖЕНЬ з боку НБУ щодо видачі валюти із поточних рахунків клієнта відома Постанова 540 НБУ НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ.
Більше того, НБУ надавав роз'яснення щодо можливості зняття готівки у ВАЛЮТІ навіть із КАРТКОВОГО рахунку,
якщо таке здійснювати ЧЕРЕЗ КАСУ БАНКУ!
Але честь мундира — перш за все. Начальник відділення «Ряно» встала на захист свого економіста.
Недовіра з боку начальника Київського відділеня №10 була настільки наполегливою, що прийшлось показати своє посвідчення працівника іншого банку
для того, щоб все таки доказати що я «трохи знаю банківські справи», що таке банківський рахунок,
що передбачають положення Постанови 540 НБУ і що подібні «чудові трюки про конвертацю валюти та видачу їх у еквіваленті»
вони нехай розповідають у іншому місці та інши клієнтам.
Як запевнила начальник відділення, мені із каси банку зателефонують, коли буде валюта у банку.
Із середи, 10 вересня, до сьогоднішнього дня, звичайно НІХТО не телефонував.
Сьогодня я підійшов у відділення, касир спочатку спитала, чи я робив замовлення.
Потім зателефонувала (скоріш за все пані Катерині Станіславівні), після чого сказала, що валюти немає.
Я в черговий раз підійшов до начальника відділення. Фраза, яку вона сказала, впевнений багато хто чув неодноразово: НЕ БУЛО ІНКАСАЦІЇ!
В деяких відділеннях така відмовка звучить також, але хоч деякі невеликі суми, якщо ти робив замовлення, відділення видає.
Я звертався в інші відділення банку, але тут же звучала відмова — обслуговуйтесь У СВОЄМУ ВІДДІЛЕННІ!
Як говорив Станіславський — НЕ ВЕРЮ! Не вірю в те, що у відділення №10 за тиждень НЕ ПРИВЕЗЛИ чи НЕ ЗДАЛИ ЖОДНОГО ДОЛАРА!
НЕ ВІРЮ! І нехай пані Замула спробує мене в цьому переконати.
Зважаючи на таку позицію відділення банку, якість обслуговування та виконання своїх зобов'язань спеціалістами цього відділення,
і перш за все — начальника відділення — прийняв для себе рішення:
— все таки (хоч і частинами) я постараюсь забрати свою суму у валюті
— коли закінчиться строк гривневого депозиту — забрати всю суму
— ЗАКРИТИ ВСІ існуючі рахунки та закінчити роботу із Дельта банком.
Якщо хто-небудь з боку банку надасть мені хоча б один аргумент, який зможе переконати мене у зворотньому — я готовий його вислухати.
Крім цього залишаю за собою право на будь-яких інтернет-ресурсах коментувати дії як банку,
так і посадових осіб банку, які стосуються питань повернення вкладів та видачі коштів.

Про дії посадових осіб відділення прошу вважати зверненням до керівництва банку
та до Голови ради директорів банку пані Попової О.Ю. особисто.
Надіюсь, що інформацію на даному форумі адміністратори форуму доносять до відома керівництва банку.
Якщо ні — звернусь офіційним листом.

Якщо керівництво відділення і надалі буде продовжувати політику «страуса» і не виконувати свої зобов'язання перед клієнтами —
звертатимусь до правоохоронних органів, в прокуратуру, НБУ для захисту своїх прав.

ДІСТАЛО!
Дельта Банк
Ответ банка
15 сентября 2014, 18:27
Шановний VIPclDB,
ми зафіксували Ваше звернення і передали інформацію в профільний підрозділ Банку. За фактом отримання результатів — з Вами додатково зв'яжуться відповідальні співробітники.
Вибачте за незручності.

Комментарии - 5

+
0
shabak
shabak
15 сентября 2014, 16:42
#
Замула — это отдельная песня! Если с предыдущими начальниками отделения хоть как-то можно было разговаривать и и о чем-то договариваться (да не всегда они выполняли то что обещали, но хоть частично), то с Замулой все разговоры заканчивались ничем, вообще НИЧЕМ! ну я понимаю нет валюты и тд. но ведь можно предлагать различные варианты их масса, а не тупо обещать что-то но не выполнять. соответственно буду писать на нее жалобу на Попову, что и всем советую сделать.
+
0
vfyz12
vfyz12
15 сентября 2014, 16:50
#
Подписываюсь под каждым вашим словом. У меня такая же ситуация.
+
0
depositor2014
depositor2014
15 сентября 2014, 18:38
#
О, дружище, Вы не одиноки! Мне разве что повезло, что я с начальником отделения в нормальных отношениях! На самом деле проблемы выше чем уровень начальников отделений! А скотское отношение — ну это еще и человеческий фактор! Тоже ВИП, и зависло прилично, поверьте!
+
0
zenithloan
zenithloan
26 октября 2014, 12:36
#
Dear Sir / Madam,

Ми пропонуємо приватні, комерційні і персональні кредити з дуже мінімальні річні процентні ставки як низько як 2% протягом 1 року до 47 років строком погашення тривалістю до будь-якої частини світу. Ми видаємо кредити в діапазоні від 2000 євро в 20 мільйонів євро. Наші кредити добре застраховані і максимальну безпеку є нашим пріоритетом.; Будь ласка, зверніть увагу, що якщо вам менше 18 років вам не доведеться використовувати всі ваші дані будуть належним чином оновлюються з вашими країнах з високою комісії, тому переконайтеся, що ви щирі, перш ніж застосовувати.
зв'яжіться з нами по електронній пошті: zenithloanlimited@gmail.com
+
0
deltabanktheifs
deltabanktheifs
29 октября 2014, 8:37
#
Я за полтора месяца, начиная с сентября ни копейки не получил. Все жалобы в колцентре игнорятся, все официальные заявления игнорятся. Наверно уже пора писать в нац.банк, да и в другие правовые и структуры.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Дельта Банк 💰 / Отзывы о Дельта Банке 📝 / ЧОМУ я не хочу більше бути клієнтом Дельта банку?