ВХОД
Вернуться

Хамське ставлення по телефону до клієнта

flauvers flauvers
2 сентября 2014, 17:41
без оценки
Добрий день. Я дуже рада, що існує така сторінка, яка нам «поганеньким», «мілким», "із малими достатками" клієнтам дає право хоча б щось винести на розгляд як клієнтам банку, так і працівникам Дельта банку. В наш сьогоднішній час, робота представника банку щодо клієнта, це дуже важка справа. Ситуація в країні ненайкраща. Я це звісно розумію. Я з міста Хмельницького. У відділенні на Камянецькій, в свою адресу, я щодного разу не почула негативного ставлення, а тим паче, хамського ставлення. Представники відділення досвідченні та привітні. Але, чого не можу сказати за Ваших працівників Дельта банку м. Київ.
У звязку з нинішньою ситуацією, я втратила роботу і протягом 4 міс. в мене постійна заборгованість. Кредит проплочується, але помірно. Я розумію, що я порушила договір, але це не моя вина, а виникло вимушено. І ставлення до мене, як до клієнта не має змінюватись.
Пан Володимир Миколайович зателефонував мені вчора за телефоном: 0444956580, та 0444950363 і представившись працівником Вашого банку, почав в прямому сенсі слова нести «ерісь», з хамським ставленням до мене, моєї матері. Який набір слів представник Вашого банку «передавав» мені, це був «ШОК» для мене, як для клієнта. Ви вказуєте правила поведінка клієнта з Банком, але чомусь пропускаєте правила поведінки Банку з клієнтом. Те що Пан Володимир Миколайович словесно мені говорив, (якщо це можна назвати розмовою) перепрошую, вказує на досить низький рівень освідченності даної людини. Якщо «такі» представники банку працюватимуть надалі, рівень розвитку в нас буде «0».
Якщо в мене є заборгованість, Ви як представники банку не маєте право передавати мене, як клієнта КОЛЛЕКТОРАМ, які представляються працівниками юридичного відділу Вашого ж банку.
Згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про заборону надання колекторських послуг щодо фізичних осіб — боржників» в Україні забороняється надання колекторських послуг щодо фізичних осіб — боржників.
То чому ж Ви голова Правління пані Попова Олена Юріївна дозволяєте в такій формі працювати Вашим працівникам з нами, клієнтами.
Згідно зі Статтею 28. Конституції України — Кожен має право на повагу до його гідності.
Прошу, як клієнт Вашого банку, звернути увагу на цей відгук. Якщо це повториться знову, я вже відгук писати не буду, а буду приймати міри. Дякую.
Ответ банка
Дельта Банк
2 сентября 2014, 18:03
Шановна flauvers,
насамперед хочемо відзначити, що дзвінки з боку відповідальних співробітників Банку, здійснюються з метою надання рекомендацій і пояснень про необхідність своєчасного виконання зобов'язань перед Банком. Звертаємо Вашу увагу, що відповідальні співробітники Банку чітко дотримуються встановлених і затверджених модулів для роботи з Клієнтами Банку, у яких є прострочена заборгованість, не порушуючи норм чинного законодавства України.
Також дозвольте зазначити, шо Банк завжди в індивідуальному порядку розглядає кожне звернення Клієнта. В зазначеній Вами ситуації, рекомендуємо відправити у Банк письмове звернення, а саме:
— заяву з описом причин, з яких у Вас немає можливості вносити платежі по кредиту своєчасно, завірену Вашим підписом;
— копіїї документів, які підтверджують Ваш матеріальний стан.
Відправити звернення у Вас є можливість будь-яким з перелічених каналів зв'язку:
— по факсу: 0-44-496-36-87;
— на e-mail: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua;
— на поштову адресу: 01133, м. Київ, вул. Щорса, 36-Б;
— або звернувшись у найближче до Вас відділення Дельта Банку.
Дякуємо за звернення!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд