Банк не взмозі 8-й день видати 300 дол.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Это ещё не срок. Я за 4 месяца 500 еле выгрызла, так что у Вас всё ещё впереди. БАНК-БАНКРОТ ИЛИ СКОРЕЕ ВСЕГО ВОР
Уважаемая bezygla,
Дельта Банк имеет достаточный запас ликвидности для того, чтобы обеспечить выполнение обязательств перед Клиентами. Если у Вас возникли трудности с получением средств просьба сообщить детали на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua.
Благодарим за обращение.
Дельта Банк имеет достаточный запас ликвидности для того, чтобы обеспечить выполнение обязательств перед Клиентами. Если у Вас возникли трудности с получением средств просьба сообщить детали на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua.
Благодарим за обращение.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
При спробі зняти кошти з поточних рахунків 20 серпня у розмірі всьго лиш 300 доларів та 200 євро у Білоцерківському відділенні №1 гол. економіст сказала, що валюти немає і взяла мій номер телефону — передзвонить коли завезуть. Хотів написати заяву, але мене запевнила, що цього не потрібно, передзвонять.
22 серпня написав звернення через запит до банку в MyDelta з проханням пришвидшити видачу валюти. Звернення зареєстровані за №2353159 та №2353164 і досі мене не повідомлено про результат.
Тоді, ж 22 серпня, додзвонившись до Київського відділення №16 з 10-ї спроби, замовив на вівторок валюту, з оговоркою, що треба у вівторок уточнити наявність готівки. До речі, у відділенні №8 трубку взагалі не беруть.
26 серпня з 30-ї спроби додзвонився у 16 відділення, де повідомили, що підкріплень не було.
26 серпня отримав дзвінок з центрального Білоцерківського відділення з приводу закінчення мого гривневого депозиту. Сказав, що переоформлю частину одразу після видачі валюти. 27 серпня мене запросили у відділення й змогли видати лише 200 євро. І на тому дякую.
Готівка треба була мені терміново ще вчора, і незважаючи на те, що я заздалегідь за 8 днів хотів зняти валюту, банк мене підвів, завдав фінансових і моральних збитків.
Банк не взмозі видати на першу, другу, десяту вимогу нещасних 300 доларів, така «ліквідність» свідчить про непорядність банку або ж його банкрутство. Очевидно, слід виводити в інші банки, поки ще можна, значно більші гривненві заощадження.
До речі, в інших банках і більші суми у валюті видали без затримок.
нами будуть вжиті всі можливі заходи для якнайшвидшого вирішення Вашого питання. Ситуація найближчим часом стабілізується і ми сподіваємося, що Ви особисто зможете оцінити зміни в кращу сторону.
Приносимо свої вибачення за доставлені незручності.