ВХОД
Вернуться

Банк не взмозі 8-й день видати 300 дол.

dmytrek dmytrek
28 августа 2014, 10:34
2
Ніколи не писав поганих відгуків про банк, успішно вирішував проблемні питання без афішування. Проте на днях банк мене дуже підвів. А ще недавно планував тут відкрити довгостроковий депозит…

При спробі зняти кошти з поточних рахунків 20 серпня у розмірі всьго лиш 300 доларів та 200 євро у Білоцерківському відділенні №1 гол. економіст сказала, що валюти немає і взяла мій номер телефону — передзвонить коли завезуть. Хотів написати заяву, але мене запевнила, що цього не потрібно, передзвонять.

22 серпня написав звернення через запит до банку в MyDelta з проханням пришвидшити видачу валюти. Звернення зареєстровані за №2353159 та №2353164 і досі мене не повідомлено про результат.
Тоді, ж 22 серпня, додзвонившись до Київського відділення №16 з 10-ї спроби, замовив на вівторок валюту, з оговоркою, що треба у вівторок уточнити наявність готівки. До речі, у відділенні №8 трубку взагалі не беруть.

26 серпня з 30-ї спроби додзвонився у 16 відділення, де повідомили, що підкріплень не було.

26 серпня отримав дзвінок з центрального Білоцерківського відділення з приводу закінчення мого гривневого депозиту. Сказав, що переоформлю частину одразу після видачі валюти. 27 серпня мене запросили у відділення й змогли видати лише 200 євро. І на тому дякую.

Готівка треба була мені терміново ще вчора, і незважаючи на те, що я заздалегідь за 8 днів хотів зняти валюту, банк мене підвів, завдав фінансових і моральних збитків.

Банк не взмозі видати на першу, другу, десяту вимогу нещасних 300 доларів, така «ліквідність» свідчить про непорядність банку або ж його банкрутство. Очевидно, слід виводити в інші банки, поки ще можна, значно більші гривненві заощадження.

До речі, в інших банках і більші суми у валюті видали без затримок.
Ответ банка
Дельта Банк
28 августа 2014, 11:28
Шановний dmytrek,
нами будуть вжиті всі можливі заходи для якнайшвидшого вирішення Вашого питання. Ситуація найближчим часом стабілізується і ми сподіваємося, що Ви особисто зможете оцінити зміни в кращу сторону.
Приносимо свої вибачення за доставлені незручності.

Комментарии (3)

+
0
bezygla
bezygla
28 августа 2014, 11:15
Обманутый вкладчик, Кременчуг
#
Это ещё не срок. Я за 4 месяца 500 еле выгрызла, так что у Вас всё ещё впереди. БАНК-БАНКРОТ ИЛИ СКОРЕЕ ВСЕГО ВОР
+
0
DeltaBank
Ответ банка
DeltaBank
28 августа 2014, 11:51
#
Уважаемая bezygla,
Дельта Банк имеет достаточный запас ликвидности для того, чтобы обеспечить выполнение обязательств перед Клиентами. Если у Вас возникли трудности с получением средств просьба сообщить детали на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua.
Благодарим за обращение.
+
0
bezygla
bezygla
28 августа 2014, 14:49
Обманутый вкладчик, Кременчуг
#
ДА Я ВАМ ПИШУ НА АДРЕС, В ОТДЕЛЕНИИ, В КИЕВ, ВЫ ЛЖЕЦЫ И НИЧЕГО СОВЕРШЕННО НЕ ДЕЛАЕТЕ!!!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд