Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отвратительное отношение банка к своим клиентам

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
bezygla 26 августа 2014, 16:11
З травня місяця не можу отримати кошти з поточного рахунку, щоденно чую відповідь «приходьте завтра». 01.08.2014 після двомісячних безнадійних намагань отримати кошти з поточного рахунку в долларах США я звернулася до відділення Дельта Банку (м. Кременчук, вул. Пролетарська, буд. 22/13) з письмовим зверненням відповідно статті 4-6 Закону України «Про звернення громадян» щодо отримання грошових коштів з поточного рахунку в долларах США. Заяву було прийнято до розгляду. 15.08.2014 не отримавши коштів і відповіді, що порушує статтю 20 вищезазначеного закону я звернулася до відділення банку за роз'ясненнями. У відділенні банку мені відмовилися давати будь-які письмові пояснення посилаючись на відсутність компетенції, проте відповідно статті 15 відповідь за результатами розгляду заяв (клопотань) в обов'язковому порядку дається тим органом, який отримав ці заяви або відповідно статті 7 в термін не більше п'яти днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що
повідомляється громадянину, який подав звернення. Невиконання вищеперелічених статей накладає відповідальність відповідно статті 24, 25 Закону України «Про звернення».
На 26.08.2014 я не отримала ні коштів, ні компетентної відповіді щодо перелічених порушень, кінцевого терміну отримання коштів, що повинні були підтримуватися банком на поточному рахунку з травня місяця. Лише відписки, які не містять жодного натяку на відповідь саме мені. Подібна поведінка зводить на нівець прагнення стабілізувати банківську систему і викликає лише бажання більш ніколи в житті не позміщувати кошти в банку. Маю вклади в іноземній валюті в інших банках, ніяких проблем з поверненням коштів не було
Дельта Банк
Ответ банка
26 августа 2014, 16:19
Шановна bezygla,
для врегулювання піднятого Вами запитання прохання надіслати на consultant@deltabank.com.ua Ваші дані (ПІБ/ІПН/№ рахунку).
Заздалегідь вдячні.

Комментарии - 1

+
0
bezygla
bezygla
27 августа 2014, 8:33
#
Никакой работы по обращению банк не проводит, одни отписки, полная чушь
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Дельта Банк 💰 / Отзывы о Дельта Банке 📝 / Отвратительное отношение банка к своим клиентам