Хочу кіно!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
І для того, щоб дати ТАКУ відповідь (на що знадобилися хвилини!) потрібно було компостувати мені мозок 2 місяці?! А приймаючи мій запит, банківські службовці цього не знали? Але ж мені навіть не РОЗКАЗАЛИ, що було на тому відео!!! Навіщо тоді було взагалі робити вигляд, що ви щось там розглядали?
І ще, дуже цікаво, яку саме банківську таємницю містить відео двомісячної давнини довжиною в 15 хвилин?! До того ж з МОЇМ ВЛАСНИМ ЗОБРАЖЕННЯМ?!
НЕ ДЯКУЮ ЗА ВІДПОВІДЬ!
І ще, дуже цікаво, яку саме банківську таємницю містить відео двомісячної давнини довжиною в 15 хвилин?! До того ж з МОЇМ ВЛАСНИМ ЗОБРАЖЕННЯМ?!
НЕ ДЯКУЮ ЗА ВІДПОВІДЬ!
P.S. Крім того, я знаю, що людям показують ці відео! Мені що, пошукати в Неті прециденти?
Шановна 1006,
дану письмову відповідь Банк надав Вам ще на Вашу письмову заяву.
Дякуємо за звернення!
дану письмову відповідь Банк надав Вам ще на Вашу письмову заяву.
Дякуємо за звернення!
Відповідь банку від 08.08.14 лежить переді мною. Про її зміст я писала вище. І про те, що за цю відповідь переді мною вже вибачались. Дуже рекомендую ЧИТАТИ те, що пишуть ВАМ и те, що пишете ВИ! Інакше втратите останні крихти поваги, причому не до себе особисто, а до БАНКУ, а нім вам цього не подарує, будьте певні!
Вам потрібно було відразу, після першої відповіді банку звернутися в міліцію із заявою, що б засвідчити цей факт і вони б вже самі зажадали б це кіно!
У відділенні №10 про відео і не згадували. В головному відділенні порекомендували написати саме таку заяву. А про те, що треба діяти через міліцію, мені написали ТУТ о 12.56! Так що писати заяву до міліції я можу тільки зараз :-( Ну що ж, писати, так писати! Бо з цим банком, судячи з усього, інакше не можна!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
20 червня цього року у київському відділенні банку №10 (Саксаганського, 44) зі мною трапився прикрий випадок – втрачено щойно отримані в касі гроші. Не виключено, що гроші були загублені в самому приміщенні банку. Моє звернення до відділення в той же день, приблизно за годину після інциденту, не дало результатів – сказали, що ніхто нічого не бачив. За порадою співробітників іншого відділення 4 липня я звернулася до керівництва банку з проханням надати мені можливість перегляду запису камер відеоспостереження відділення (звернення зареєстровано за № 2255135). Мені відомо, що представники служби безпеки банку навідали відділення №10, брали пояснення у співробітників (самі вони це заперечують!), але які наслідки цього – невідомо. 17 серпня я нарешті отримала письмову відповідь (вих. № 05-2255135 від 08.08.2014), в якій мені порекомендували звернутися до відділення. 18 серпня у відділенні сказали, що можливості перегляду у них нема, і навіщо мене до них направляли – загадка. За кілька днів мені передзвонила виконавець згаданої відповіді і вибачилась за непорозуміння. Що приємно. Але з нашої бесіди я зрозуміла, що ця дівчина або зовсім не в курсі справ, або просто вдає це! Вона не відповіла на жодне з моїх запитань, у тому числі на те, чи не сплине раптом термін розгляду подібних питань! А це вже не є приємним!
Таким чином, якщо раніше я лише хотіла подивитись, як і де я примудрилася загубити гроші, то тепер у мене виникають підозри, що банк таки причетний до цього! Якби це було не так, мені б давно вже показали це «кіно»! Є, правда, ще одне припущення: банку взагалі не до клієнтів!.. Адже, попри всі завіряння про стабільність, з нашими грошима банк розстається дуже тяжко, довго і мізерними частками… Власне, і моя проблема теж виросла з цієї причини, адже ходити по відділеннях кожний день, і часто-густо — даремно, — це наражати себе на постійну небезпеку. Якщо тебе не пограбують, то і сам можеш втратити пильність і загубити кревне…
порушене Вами у зверненні питання про надання Вам матеріалів відеонагляду, на даний момент, не може бути задоволене, оскільки такі матеріали містять банківську таємницю.
З метою вирішення порушеного Вами питання стосовно надання вищевказаних матеріалів відеонагляду, дозвольте рекомендувати Вам запитати в Банку ці матеріали через запит правоохоронних органів.
Дякуємо за звернення!