ВХОД
Вернуться

Хочу кіно!

1006 1006
26 августа 2014, 12:46
без оценки
Писала на сайті банку, але вирішила продублювати тут. Відповіді дочекатись тут можна за дні, а не за місяці… Та і людям, мабуть, буде цікаво…
20 червня цього року у київському відділенні банку №10 (Саксаганського, 44) зі мною трапився прикрий випадок – втрачено щойно отримані в касі гроші. Не виключено, що гроші були загублені в самому приміщенні банку. Моє звернення до відділення в той же день, приблизно за годину після інциденту, не дало результатів – сказали, що ніхто нічого не бачив. За порадою співробітників іншого відділення 4 липня я звернулася до керівництва банку з проханням надати мені можливість перегляду запису камер відеоспостереження відділення (звернення зареєстровано за № 2255135). Мені відомо, що представники служби безпеки банку навідали відділення №10, брали пояснення у співробітників (самі вони це заперечують!), але які наслідки цього – невідомо. 17 серпня я нарешті отримала письмову відповідь (вих. № 05-2255135 від 08.08.2014), в якій мені порекомендували звернутися до відділення. 18 серпня у відділенні сказали, що можливості перегляду у них нема, і навіщо мене до них направляли – загадка. За кілька днів мені передзвонила виконавець згаданої відповіді і вибачилась за непорозуміння. Що приємно. Але з нашої бесіди я зрозуміла, що ця дівчина або зовсім не в курсі справ, або просто вдає це! Вона не відповіла на жодне з моїх запитань, у тому числі на те, чи не сплине раптом термін розгляду подібних питань! А це вже не є приємним!
Таким чином, якщо раніше я лише хотіла подивитись, як і де я примудрилася загубити гроші, то тепер у мене виникають підозри, що банк таки причетний до цього! Якби це було не так, мені б давно вже показали це «кіно»! Є, правда, ще одне припущення: банку взагалі не до клієнтів!.. Адже, попри всі завіряння про стабільність, з нашими грошима банк розстається дуже тяжко, довго і мізерними частками… Власне, і моя проблема теж виросла з цієї причини, адже ходити по відділеннях кожний день, і часто-густо — даремно, — це наражати себе на постійну небезпеку. Якщо тебе не пограбують, то і сам можеш втратити пильність і загубити кревне…
Ответ банка
Дельта Банк
26 августа 2014, 12:56
Шановна 1006,
порушене Вами у зверненні питання про надання Вам матеріалів відеонагляду, на даний момент, не може бути задоволене, оскільки такі матеріали містять банківську таємницю.
З метою вирішення порушеного Вами питання стосовно надання вищевказаних матеріалів відеонагляду, дозвольте рекомендувати Вам запитати в Банку ці матеріали через запит правоохоронних органів.
Дякуємо за звернення!

Комментарии (6)

+
0
1006
1006
26 августа 2014, 13:49
Ирина, Киев
#
І для того, щоб дати ТАКУ відповідь (на що знадобилися хвилини!) потрібно було компостувати мені мозок 2 місяці?! А приймаючи мій запит, банківські службовці цього не знали? Але ж мені навіть не РОЗКАЗАЛИ, що було на тому відео!!! Навіщо тоді було взагалі робити вигляд, що ви щось там розглядали?
І ще, дуже цікаво, яку саме банківську таємницю містить відео двомісячної давнини довжиною в 15 хвилин?! До того ж з МОЇМ ВЛАСНИМ ЗОБРАЖЕННЯМ?!
НЕ ДЯКУЮ ЗА ВІДПОВІДЬ!
+
0
1006
1006
26 августа 2014, 13:50
Ирина, Киев
#
P.S. Крім того, я знаю, що людям показують ці відео! Мені що, пошукати в Неті прециденти?
+
0
DeltaBank
Ответ банка
DeltaBank
26 августа 2014, 13:56
#
Шановна 1006,
дану письмову відповідь Банк надав Вам ще на Вашу письмову заяву.
Дякуємо за звернення!
+
0
1006
1006
26 августа 2014, 14:25
Ирина, Киев
#
Відповідь банку від 08.08.14 лежить переді мною. Про її зміст я писала вище. І про те, що за цю відповідь переді мною вже вибачались. Дуже рекомендую ЧИТАТИ те, що пишуть ВАМ и те, що пишете ВИ! Інакше втратите останні крихти поваги, причому не до себе особисто, а до БАНКУ, а нім вам цього не подарує, будьте певні!
+
0
ArtBoy
ArtBoy
26 августа 2014, 14:34
#
Вам потрібно було відразу, після першої відповіді банку звернутися в міліцію із заявою, що б засвідчити цей факт і вони б вже самі зажадали б це кіно!
+
0
1006
1006
26 августа 2014, 14:42
Ирина, Киев
#
У відділенні №10 про відео і не згадували. В головному відділенні порекомендували написати саме таку заяву. А про те, що треба діяти через міліцію, мені написали ТУТ о 12.56! Так що писати заяву до міліції я можу тільки зараз :-( Ну що ж, писати, так писати! Бо з цим банком, судячи з усього, інакше не можна!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд