ВХОД
Вернуться

Заява

G58 G58
8 августа 2014, 12:40
без оценки
5.08.2014 р. мною через інтернетбанкінг Дельта банку помилково були перераховані кошти з кредитного рахунку на поточний рахунок (замість перерахування коштів з «Золотого депозиту в кармані» я помилково перерахував кошти з кредитної картки на поточний рахунок.)

7.08.2014 р. через інтернетбанкінг я виправив допущену помилку. Прошу Вас зняти з мене комісійні нарахування в розмірі 2113,64 грн, т. як на момент помилкового перерахування в мене було достатньо доступних коштів в Вашому банку, щоб не користуватись кредитною карткою.
Ответ банка
Дельта Банк
8 августа 2014, 12:43
Шановний G58,
дозвольте зазначити, шо Банк завжди в індивідуальному порядку розглядає кожне звернення Клієнта. В зазначеній Вами ситуації, рекомендуємо відправити у Банк письмове звернення. Відправити звернення у Вас є можливість будь-яким з перелічених каналів зв'язку:
— по факсу: 0-44-496-36-87;
— на e-mail: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua;
— на поштову адресу: 01133, м. Київ, вул. Щорса, 36-Б;
— або звернувшись у найближче до Вас відділення Дельта Банку.
Дякуємо за звернення!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд