ВХОД
Вернуться

Найгірший банк у моєму житті

MadMaxx MadMaxx
5 августа 2014, 12:37
1
Сподіваюся, що клєнтів у банку юуде менше, тому що це єдиний спосіб вплинути на ведення ним бізнесу. Я співпрацював з багатьма банками — у деяких був хамський персонал — не навчили, деякі намагалися мене обдурити, але чесно писали про це у договорах. З Дельта банком усе по-іншому. Я закрив кредит, отримав підтвердження по гарячій лінї, отримав письмове підтвердження працівників банку, усне підтверження закриття кредиту керівником відділку і… Через два місяці від мене почали вимагати 90 грн. за незакриття кредиту! Хоча я сплатив за кредит більше, аніж сума, яка залишалася на рахунку. Офіційна причина — кошти надійшли на рахунок пізніше, аніж було потрібно для закриття договору. Для зясування цього потрібно було два місяці чекати?
Прошу усіх розумних людей не користуватися послугами даного банку. Я своїх підлеглих про це вже попередив…
Ответ банка
Дельта Банк
5 августа 2014, 12:58
Шановний MadMaxx,
звертаємо Вашу увагу, що всі нарахування та списання відбуваються в суворій відповідності з Договором кредитування, який був укладений між Вами та Банком.
Якщо Ви не згодні з даними нарахуваннями — рекомендуємо надати в Банк відповідну заяву. Банк розгляне Ваше звернення в індивідуальному порядку і надасть відповідь.
Зазначену заяву є можливість надати будь-яким зручним способом:
— факс: 0-44-496-36-87;
— e-mail: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua;
— відправити поштою за адресою: 01133, м. Київ, вул. Щорса, 36 -Б.
Дякуємо за звернення.

Комментарии (1)

+
0
23lsn
23lsn
5 августа 2014, 13:07
#
Та же самая история. И при этом ещё молчат, мол пусть «капает» штрафик.
Очень, очень нечестные люди!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд