ВХОД
Вернуться

Попередження тим, хто хоче співпрацювати з Дельта Банком.

janejane janejane
21 июля 2014, 18:42
1
Нещодавно моя родина стикнулася, по-перше, із грубістю і хамством робітниці Жовтоводського відділу банку, по- друге, із здирством самого банку. Мій тато, зразковий платник кредитів із блискавичною кредитною історією, був ошуканий банком. За умовами кредитного договору він мав вносити кошти з 10 по 20 число кожного місяця. Він робив це з 1 по 10, щоб кошти вчасно дійшли і не було жодних проблем. Виплатив кредит він на 2 місяці раніше зазначеного у договорі терміну. Після цього йому почали надходити смс і телефонні дзвінки із погрозами про нарахування відсотків, ніби-то залишилася певна заборгованість. Тато звернувся до представників банку у місті Жовті Води, там йому нічого не змогли пояснити некомпетентні працівники, тому він був вимушений написати листа на перерозгляд. У скасуванні заборгованості йому було відмовлено. Не зрозуміло лише чому — за те, що раніше виплатив весь кредит? Чи за те, що вивозив пальне, аби ці, вибачте, бовдури, нічого не пояснили і нагрубили клієнтові? Усі квитанції про перерахування коштів у банк є на руках. Вони це не заперечуєть. Повірте, поки мій тато вистояв у черзі, вислухав багато подібних коментарів у самому відділу банку. Такої ж думки притримується і безліч наших товаришів і знайомих. Сподіваюся, мій відгук когось застереже від необдуманих рішень.
Шановні представники банку! Цей відгук було адресовано не вам, а тим нещасним людям, яких ви вже ошукали або скоро ошукаєте. Тому Вашої відповіді не потребую. Я маю вищу освіту і разом з тим власну думку. Нехай щастить.
Ответ банка
Дельта Банк
21 июля 2014, 18:50
Шановний janejane,
звертаємо Вашу увагу, що всі нарахування та списання відбуваються в суворій відповідності з Договором кредитування, який був укладений між Клієнтом та Банком. Разом з тим, для перевірки інформації конкретно по описаній Вами ситуації, просимо надати персональні дані Клієнта (ПІБ/ІПН/№ рахунку) на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Ваші зауваження стосовно обслуговування у відділенні Банку передані до відповідального підрозділу.
Будемо вдячні за зворотній зв'язок!

Комментарии (5)

+
0
janejane
janejane
21 июля 2014, 20:22
#
Скажіть будь ласка, чи є можливість отримати довідку про те, що клієнт більше нічого не винен банку? Працівники банку у цьому відмовили. І ще одне; тепер моєму татові відмовляють у кредитуванні нормальні банки через цей сумнівний інцидент. Кредитна історія зіпсована. Хто за це відповість?
+
0
AndySmit
AndySmit
22 июля 2014, 08:38
Андрей Николаевич, Харьков
#
Скажіть, будь ласка, ви подавали письмові запити, чи тільки на словах?
+
0
janejane
janejane
22 июля 2014, 14:38
#
Подавали, і на перерозгляд — відмовили., і на те, щоб надіслали довідку про відсутність боргів. Чекаємо. Хотіли поговорити з зав. — сказали, що вона дуже зайнята, щоб ще на нас, холопів, час витрачати. Нам не пропонували писати нічого- сказали, що таких довідок не видають і все. Самі наполягли, бо про таке чули.
Чому ж я і не пишу на електронну пошту, як запропонували проедставники банку, бо це безрезультатно.
+
0
DeltaBank
Ответ банка
DeltaBank
22 июля 2014, 11:15
#
Шановний janejane,
повідомляємо, що в разі повного погашення заборгованості по кредиту є можливість отримати указану Вами довідку. Для її замовлення рекомендуємо Клієнту самостійно зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 0 800 500 600 або 044 428 95 95.
Дякуємо за звернення!
+
0
janejane
janejane
11 августа 2014, 18:21
#
Знову звертаюся до Вас. У відділку банку в місті Жовті Води мій тато(читайте вище) заплатив той штраф, який Ви вимагали. Сказали, що більше нічого не винен банкові. Написав заяву із проханням надіслати довідку про те, що заборгованості нема(як відчував!!!)Ну то нічого, що спочатку представники банку взагалі сказали, що таких довідок не видають… Це було 21 липня. 11 серпня сам зателефонував у банк, бо довідка так і не прийшла. Йому повідомили, що знову є штраф! Який чудовий банк- на крок попереду!!! Який штраф ще? Він був нарахований станом на 24 липня. 21 ж все було оплачено безпосередньо у самому банку? На жаль, гаряча лінія не може нічого пояснити! От так фокус! Прошу прокоментувати, скільки разів Вам треба заплатити штрафи Бог зна за що, щоб Ви, врешті-решт, відчепилися?
Хто-небудь є розумний, хто може пояснити причини нарахування чергового штрафу?

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд