ВХОД
Вернуться

Відмова у погашенні кредиту через касу

Yurii34 Yurii34
16 мая 2014, 15:28
1
16 травня оплачував побутовий кредит у Бориспільському відділені Дельта Банку. З особистих причин не роблю цю процедуру через термінал і намагаюсь платити через касу. (Останні три платежі зроблені через термінал зараховувались на рахунок п'ять днів!). При спробі проплатити кредит через касу банку мені було відмовлено мотивуючи тим, що через касу ВЗАГАЛІ НЕ ПРИЙМАЮТЬ ПЛАТЕЖІ ЗА КРЕДИТАМИ! Зателефонував на «гарячу лінію» 4289595, там сказали що на ситуацію не впливають. А тепер питання — навіщо взагалі потрібна «гаряча лінія» якщо вона не в змозі виправити таку дріб'язкову ситуацію а саме нагадати касиру бориспільського відділення що вони не мають права не приймати платежі по своїх же кредитах???..
Ответ банка
Дельта Банк
16 мая 2014, 15:34
Шановний Yurii34,
інформація передана до відповідального підрозділу Банку для вживання необхідних заходів.
Приносимо вибачення за незручності.

Комментарии (1)

+
0
DeltaBank
Ответ банка
DeltaBank
16 мая 2014, 15:41
#
Шановний Yurii34,
також, з метою покращення якості обслуговування, просимо повідомити дату та приблизний час звернення до Контакт-Центру Банку, а також номер телефону, з якого Ви телефонували. Інформацію просимо надіслати на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Заздалегідь вдячні.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд