ВХОД
Вернуться

Блокують обліковий запис

12762349 12762349
1 мая 2014, 12:56
без оценки
Я повторюю ще раз, чекати 5 днів я не хочу. Своїми коштами я хочу скористатися сьогодні. Як заблокували, так прошу і розблокувати. І ще прошу надати мені відповідь, чому запис був заблокований. Про спроби введення не вірних паролей- відповідь не приймається.
Ответ банка
Дельта Банк
1 мая 2014, 12:58
Шановна 12762349,
повідомляємо повторно, що обліковий запис блокується лише у випадку невірного ведення паролю 3 разів поспіль або для входу в СДБО «myDELTA», або одноразового цифрового паролю, який надходить в СМС -повідомленні при проведенні певної операції.
Як вже повідомлялося, для того, щоб розблокувати обліковий запис, Вам необхідно звернутися у відділення Банку.
Дякуємо за звернення!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд