ВХОД
Вернуться

Некомпетентне обслуговування

lili678 lili678
16 апреля 2014, 16:10
1
Не можу отримати доларовий депозит. Не виконуються умови обслуговування поточного рахунку. На гарячій лінії і у відділені банку надається різна інформаія.
Ответ банка
Дельта Банк
16 апреля 2014, 16:17
Шановна lili678,
ми готові підключитися до оперативного врегулювання порушеного Вами питання, для цього просимо надати Ваші персональні дані (ПІП/ ІПН/ № рахунку) на електронну адресу Банку: info@deltabank.com.ua; consultant@deltabank.com.ua.
Заздалегідь вдячні.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд