ВХОД
Вернуться

Ответ Банка, прочитайте уважно мій попередній відгук!!!

19143565 19143565
16 марта 2014, 16:23
1
Читаючи вашу відповідь:
Шановний 19143565,
звертаємо Вашу увагу на те, що інформація про зміну Кредитної лініїї по Кредитній карті, надається Клієнтові в однин із шляхів:
— в щомісячній виписці;
— або ж у вигляді смс- повідомлення на мобільний номер телефону Клієнта, який зареєстрований в базі Банку.
зрозумів, що Ви навіть не читали мій відгук, в якому я зрозуміло написав, що інформації не було а ні
— в щомісячній виписці;
— ні у вигляді смс- повідомлення на мобільний номер телефону Клієнта, який зареєстрований в базі Банку.

Василь.
Ответ банка
Дельта Банк
16 марта 2014, 16:28
Шановний 19143565,
приймаючи до уваги попит де-яких Клієнтів в повторному інформуванні, Банк готовий повторити відправку указаних СМС — повідомлень для даної категорії Клієнтів. Якщо Ви бажаєте, щоб Вам продублювали вказане повідомлення, прохання уточнити Ваші персональні дані (ФІО, ІПН, номер телефону, на який потрібно відправити СМС — повідомлення) на електронну адресу нашого Банку: consultant@deltabank.com.ua.
Дякуємо за звернення!

Комментарии (1)

+
0
19143565
19143565
16 марта 2014, 16:58
#
Не зовсім зрозумів, щодо віднесення мене «до даної категорії де-яких Клієнтів», але менше з тим. «Повторити» і «продублювати» відправку Ви не зможете, так як смс Ви не відправляли. Хочаб майте чесність, признати це. Відправляти зараз після того що прийшлось пережити, і при тому, що рішення щодо вас вже прийняте, немає ніякої потреби. Вірішивши зекономити на смс Ви втратили набагато більше- довіру людей.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд