ВХОД
Вернуться

Дуже пошкодував що став клінтом Дельтабанку

19143565 19143565
16 марта 2014, 14:56
1
В той день нічого не віщувало біди… Набравши цілу корзину з продуктами в Супермаркеті, при розрахунку кредитною карткою Дельтабанку на касі, касир повідомив що на картці недостатньо коштів… І це на очах довжелезної черги позаду мене, від стида готов був провалитися крізь землю. Знаючи, що невикористаний ліміт на картці дозволив би оплатити мінімум 50 таких кошиків, почав нервово скребти по кішенях всю можливу готівку. Щастя, що вистачило. Гніву не було меж. На «гарячій лінії» оператор повідомив, що Банк самостійно зменьшив ліміт, але до якого розміру не знає, і це без будь-якого попередження. Читаю Договір: п.1.3 Банк самостійно може змінити ліміт при цьому строки уведення в дію нового ліміту зазначаються Клієнту у щомісячній виписці та /або смс на номер мобільного. Дивлюсь останню виписку -доступний залишок на кінець періоду 10000грн, ніяких смс про зміну ліміту — не надходило, при цьому згідно п.1.4 я маю ще 10 кал.днів після інформування про зміну ліміту на роздуми. Я завжди справно і вчасно погашав заборгованість, і ніколи не міг передбачити такий кінець нашої з банком співпраці. На ім«я моєї жінки відкритий в Банку наш спільний депозит, про закриття якого ми вже теж подумали, Люди обходьте стороною цей банк.
Ответ банка
Дельта Банк
16 марта 2014, 15:37
Шановний 19143565,
звертаємо Вашу увагу на те, що інформація про зміну Кредитної лініїї по Кредитній карті, надається Клієнтові в однин із шляхів:
— в щомісячній виписці;
— або ж у вигляді смс- повідомлення на мобільний номер телефону Клієнта, який зареєстрований в базі Банку.
Дякуємо за звернення!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд