ВХОД
Вернуться

Не можу зняти кошти

mery2013 mery2013
13 марта 2014, 09:40
1
Шановні модератори форуму, чи юристи, хто пише, для чого ви пишите що на мейл (info@deltabank.com.ua; consultant@deltabank.com.ua) надати вам інфо якшо я позавчора ще написала на ваші мейши і відповіді ніякої, який строк обробки там інфо, якшо ви всім пишите однакову відповідь а самі на ці повідомлення не реагнуєте, для чого затягуєте час, коли в касах будуть долари, на видачу з поточних рахунків.
Ответ банка
Дельта Банк
13 марта 2014, 11:26
Шановна mery2013,
для оперативного врегулювання ситуації, що склалася, прохання надіслати на електронну адресу Банку (consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua) Ваші контактні дані з посиланням на данне повідомлення.
Це дозволить нам прискорити вирішення піднятого Вами питання.
Сподіваємося на оперативний зворотний зв'язок.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд