ВХОД
Вернуться

Обслуговування поточного рахунку

Molinero Molinero
5 марта 2014, 10:54
без оценки
Доброго дня!
Зіштовхнувся із дивною ситуацією. 3 березня в мене по договору закінчився термін дії валютного депозиту і кошти були переслані на поточний рахунок. Як відомо, відповідно до указу Яценюка, в день можна знімати не більше 1,5 тис. доларів, тому я на протязі 3-х днів приходив у відділення, котре найблище до мого дому (депозит був відкритий у центральному відділені міста) і знімав там кошти. На третій день касир позвала адміністратора, переговорила із ним, а потім заявила, що мені більше не будуть видавати гроші у даному відділенні так як я не відкривав депозит у ньому.

І ось тут виникає питання, яке відношення має депозит, що вже завершений, до поточного рахунку, котрий повинен обслуговуватись в усіх відділеннях без обмежень і чому два дні обслуговування проводили, а на третій відмовили?

До цього часу співпрацював із вашим банком приблизно 1,5 роки і нарікань не було.
Ответ банка
Дельта Банк
5 марта 2014, 11:13
Шановний Molinero,
з метою покращення якості обслуговування наших Клієнтів просимо надати Ваші персональні дані (ІПН/ № рахунку), а також адресу відділення, про яке йде мова у Вашому повідомленні, на електронну адресу Банку: info@deltabank.com.ua; consultant@deltabank.com.ua.
Заздалегідь вдячні.

Комментарии (1)

+
0
Molinero
Molinero
5 марта 2014, 14:28
Винница
#
Лист відіслав на вказані вами адреси.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд