ВХОД
Вернуться

Дельта Банк на Фрунзе, Київ. Соромно за співробітників.

Anonimus0000 Anonimus0000
7 февраля 2014, 17:51
без оценки
Доброго дня. Користуюсь вашими послугами давно, сьогодні зайшов щоб поповнити вашу казну і стою і чекаю чергу. Тут така картина, жіночка з дівчинкою з «швидких кредитів» Юлею починають спередчатися, з приводу відсотків і сум поповнення, і потихеньку обидві починають переходити на крик, жінка похилого віку їй кричить і чимось невдоволена, на що консультант Юля також відповідає криком (на скільки я знаю, як би не говорив клієнт, але консультант повинний залишатися спокійним). Далі ситуація накаляється і до неї підходить охоронець і каже я зараз вас виведу… Воно счинює ще більший галас і починає вставати на вихід, і тут Юля консультант встає і йде у вбиральню чи ще кудись і каже «Я зараз визву службу безпеки!!!» і робить ще пару кроків і демонстративно перед усіма відвідувачами показує рукою і кричить до жінки «Вон і банка!!!»… Жінка вийшла. (Вдалося зняти тільки 30 сек на відео… нажаль)… Це ще не все… Далі на підвищених тонах інший консультант який займається депозитами від 50 000. розказував бабусі де в неї ділись гроші ітд, ну можливо стара її довела, але чути мені було це не приємно. І тут я виходжу вже з банку і на виході ця консультант яка обслуговувала бабусю йде за мною, тим часом біля виходу на банкоматі скупчилось 3-4 людини і тут вона видає геніальну фразу «Чево там много собрались возле банкомата, разойдитесь!!! И вышла.» На що їй дідусь відповів «Оооо разайдится, а сама пішла курити»! І справді дівчинка пішла курити за куток будинку… Ось так 15 хв в банку, ще такого негативу не бачив за все життя користування… Я залишаюсь клієнотом банку, але щось робіть з цим відділенням, тому що це не одноразовий випадок хамства…
Ответ банка
Дельта Банк
7 февраля 2014, 18:01
Уважаемый Anonimus0000,
уверяем Вас, что данная ситуация не типична для Дельта Банка. Мы обязательно разберемся и примем все необходимые меры для того, чтобы подобные инциденты больше не повторились.
Благодарим за то, что сообщили!

Комментарии (2)

+
0
klient1806
klient1806
7 февраля 2014, 21:05
#
Доброго вечора! Прочитав відгук клієнта і хочу сказати, що інформація яку він тут викладає не відповідає дійсності! Чесно кажучи я шовкований ситуацією яка сьогодні сталася тому, що сам у цей час був присутній і за всім також спостерігав. Видно було, що консультант тривалий час намагалася спокійно
пояснити клієнту щодо проплат по кредиту, клієнт у свою чергу не бажав розуміти і починав підвищувати голос та ображати консультанта. Я розумію що працівник банку має залишатися спокійним у будь якому випадку, але те, що я побачив на мою думку похитнуло б психіку навіть найврівноважнішої людини, до яких я наприклад відношу себе. Я як клієнт банку часто обслуговуюсь у цьому відділенні і до мене працівники банку відносились належним чином, але я і неодноразово бачив неадекватних людей похилого віку і не заздрю консультантам, які намагаються пояснити їм прості речі! Якщо ви не знаєте що таке інтернет і не вмієте говорити з людбми то раджу не звертатися в банківські структури а зберігати гроші під подушкою!
+
0
Anonimus0000
Anonimus0000
7 февраля 2014, 22:25
#
Нажаль ви не знаєте що таке адекватне обслуговування (або ви просто її колега). Запам*ятайте, якщо ситуація накаляється, чи клієнт нервує (а він буде нервувати тому що з її слів вона платила не раз на місяць платню, а два) ну це не не головне, головне що консультант має зїжати і промовчати, або дати відповідь «Згідно правил таких то у нас то то то, якщо ви не згодні можете написати лист у дирекцію чи подати до суду чи почитати правила або ітд ітд.», а так як консультант огразалась на кожну відповідь і потім перешла на крик та щей перед всіма клієнтами і співробітниками вийшла на центр і крикнула «Вон из банка»… Ну вибачте мене, але таку клоунаду ще ніде не бачив. Я все розумію стресова робота ітд, але вам напевно на тренінгах розказують як себе повидити з нервовими клієнтами, і чому я маю страдати і стояти в кінці свого робого тижня все це вислуховувати і бачити цю неадекватну поведінку з двох сторін?

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд