ВХОД
Вернуться

негативне враження при роботі через Дельта Банк

NATA14 NATA14
6 февраля 2014, 21:18
без оценки
певний час з невеликими сумами коштів працювала з Рівненським відділенням Дельта Банку, проблем не виникало. Хороші кваліфіковані працівники у відділенні. Нещодавно виникла потреба перевести значну суму коштів отримувачу, що обслуговувався в іншому банку. Заздалегідь прийшла у Рівненське відділення Дельта банку розпитала працівників як ситуація чи зможуть перерахувати без затримок кошти. Працівники відділення запевнили що їх банк один з найкращих, чітко проводить розрахунки і затримок не буде. Тому за декілька днів внесла кошти на рахунок а, 04.02.2014 року орієнтовно в 9-30 через систему інтернет банкінг Дельта банку набрала платіж та відправила отримувачу який очікував ці кошти. Проте кошти отримувачу не поступили, хоч я все вірно зробила як вимагалось в системі інтернет банкінгу. Позвонила по телефону гарчої лінії по якому Ольга 30157 запевнила що ситуація через годину виправиться так як зараз неполадки в роботі їх інтернет банкінгу. Про те пройшло декілька годин, а кошти отримувачу так і не поступили. Декілька раз знов звонила на гарячу лінії де мене запевнювали що кошти з Дельта банку уже пішли а отримуач їх неотримав так, як погано працює банк отримувача (от обманщики). Робочий день підходив до завершення а кошти отримувач не отримав що грозило мені штрафними санкціями. Орієнтовно в 16 год позвонила знову на гарячу лінію та попросила зареєстувати звернення про неполадку. Оператор назвалась Татяна 30085 сказала що звернення зареєстроване, про те номер реєстрації не назвала ( пізніше вияснилось що вона не зареєструвала звернення). Десь через кілька годин позвонила оператор Анна 30019 яка уже повідомила що платіж не був відправлений з їх банку, і вони виясняють причину. Тільки після моїх неоноразових звінків на гарячу лінію ввечері 04.02.2014р та мої настоювань звернення нарешті зареєтрували за №1899730. Гроші в той день отримувачу не поступили. Мені прийшлось понести фінансові втрати через недолугу та непрофесійну роботу працівників центрального офісу Дельта банку які зарекомендували себе брехунами. Хто відшкодує понесені мною фінансові втрати?
Ответ банка
Дельта Банк
6 февраля 2014, 22:14
Шановна NATA14,
ми щиро співчуваємо про наявність причин, які завдали Вам незручності. Спеціалісти Банку працюють над виправленням ситуації та запевняємо, що найближчим часом вона буде виправлена. Cподіваємося, що даний інцидент не вплине на нашу подальшу співпрацю. Приносимо вибачення за завдані незручності.

Комментарии (1)

+
0
Евгений pzx_001
Евгений pzx_001
11 февраля 2014, 23:18
Київ
#
Треба знати не стільки самі особливості інтернет банкінгу а особливості міжбанківських переказів, якщо платіж відправили більше 150 тис. грн. на такий самий (дебетний картковий, поточний рахунок, р/р підприємства) слід вказувати правильні реквізити отримувача, якщо через 3 банківських операційних днів гроші не прийшли отримувачу є ймовірність що а) сума зарахувалась не спец. рахунок банку-отримувача «суми до з’ясування» та повернуться через 1-2 операційні дні б) сумму заблокували служба моніторингу банку-отримувача для з’ясування походження коштів і т.п — багато клопоту потрібно буде прийти у відділення та дати який-небудь документ про походження грошей (купля-продаж, грошова винагорода за працю, послуги і т.п., незалежна проф. діяльність).

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд