Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Несанкціоноване списання коштів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
Tetyana1 29 января 2014, 22:14
Доброго дня! Я є клієнтом Дельта банку. 28.01.2014 року у мене несанкціоновано зняли кошти з розрахункового рахунку. Можливо у когось з клієнтів банку була схожа ситуація, повідомте будь ласка за номером – 0681090441.
Дельта Банк
Ответ банка
29 января 2014, 22:37
Шановна Tetyana1,
для перевірки інформації, викладеної у Вашому зверненні, прохання надіслати Ваші дані (ПІБ/ІПН/№ рахунку) на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Заздалегідь вдячні!

Комментарии - 4

+
0
zheka455
zheka455
31 января 2014, 22:46
#
Напишіть будь-ласка на пошту zheka455@mail.ru, чи вирішили Вашу проблему, тому що також являюсь клієнтом даного банку і не хотів, щоб в мене трапилася аналогічна ситуація
+
0
Tetyana1
Tetyana1
26 мая 2014, 10:05
#
Ні, банк не вирішив ситуації
+
+1
Maryanacv
Maryanacv
1 февраля 2014, 15:56
#
Для початку краще б дізнались чому кошти таки знялись з Вашого рахунку, а не збирали групу підтримки
+
0
Tetyana1
Tetyana1
26 мая 2014, 10:05
#
Доброго дня! В таких ситуацыях, доказати вину банку дуже важко, тому эдиний варыант це доказати проблему банку в незахищеносты системи. Все зясовано було
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться