ВХОД
Вернуться

Клиенты пофиг

petro998 petro998
28 января 2014, 16:53
1
Знову обманули! Обіцяли що сьогодні буде пін до корпоративноі картки, прийшов а його не має… В цьому банку хтось щось знає? Обслуговування жахливе! У відділені посилаються на гарячу лінію, а на гарячій лініі звертайтесь у відділення. На права клієнта ніхто не звертає увагу. Вже місяць не можу зняти гроші.
Ответ банка
Дельта Банк
28 января 2014, 17:18
Шановний petro998,
з метою перевірки інформації просимо надати Ваші персональні дані (ІПН/ № рахунку/ № договору) та адресу відділення на електронну пошту Банку: info@deltabank.com.ua чи consultant@deltabank.com.ua.
Заздалегідь вдячні!

Комментарии (1)

+
0
petro998
petro998
30 января 2014, 12:00
#
Накінець через місяць я отримав свою картку, а ще через два дні пін до неї, і ще день пройшов щоб картка стала активна. А як би я так платив по кредиту Зразу був би штраф, пеня…

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд