ВХОД
Вернуться

Рекэт - мягко сказано!

k41789 k41789
10 января 2014, 11:44
1
В 2011г был заключен договор (параллельно с покупкой товра), но кредитной картой №1 ни разу не воспользовался!
На днях получаю письмо из банка, где указано, что «по вине банка АТ „Дельта Банк“ на Ваш счет 17.10.2013г было ошибочно зачислено платеж в сумме 200грн». И теперь я должен заплатить банку 38,82грн за перечисление денег обратно! Более того, предлагается в кратчайшие сроки внести эти деньги с целью предотвращения возникновения задолженности! И сроки ограничены — до 15.01.2014г! Таким образом собираются деньги с клиентов? С миру по нитке — Дельте рубашка?
Прояснить ситуацию по телефону не получилось — оператор 30158 Марина отказалась коментировать письмо банка моей жене, хотя никакой конфиденциальной информации в нем не содержится! А сам я сейчас болею и не то что говорить, двигаться не могу!
Категорически отказываюсь от этой операции — сами допустили ошибку — сами и исправляйте!
Официально заявляю — я разрываю договор № 002-28007-230711 и больше с аферистами дела иметь не желаю!
Ответ банка
Дельта Банк
10 января 2014, 12:50
Уважаемый k41789,
сообщаем, что данная информация передана в соответствующее подразделение Банка для уточнения и принятия необходимых мер. О результатах сообщим дополнительно.
Благодарим за обращение!

Комментарии (4)

+
0
k41789
k41789
11 января 2014, 11:43
#
В телефонном режиме просили назвать исходящий номер письма — назвали. И попросили сканированную копию — зачем? Неужели в банке не знают, что сами же пишут клиентам?

Вих. №05-1696646
від «31» грудня 2013 року
Шановний Анатолію Федоровичу!
Даним Листом доводимо до Вашого відома, що відповідальними фахівцями АТ «Дельта Банк», надалі по тексту- «Банк», було, проведено службове розслідування щодо руху коштів по Вашому поточному рахунку № 26250904881197, за результатами якого встановлено, що з вини банку-відправника 17.10.2013 року на Ваш рахунок було помилково зараховано платіж, який Ви не сплачували, а саме:
банк-відправник: АТ «Дельта Банк»,
сума: 200,00 (двісті грн. 00 коп.).
Виходячи з вищезазначеного, а також, керуючись положеннями п. 32.3.1, 35.1 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», Банк сподівається на Вашу співпрацю щодо виправлення зазначеної ситуації.
Тому, з метою вирішення зазначеного питання, пропонуємо Вам в найкоротший термін направити до Банку:
• відповідну заяву з зазначенням того, що Ви не заперечуєте проти переказу помилково
зарахованих коштів з Вашого рахунку за їх призначенням,
• копію Вашого паспорту та податкового номеру, скріпленими Вашим власним підписом,
та підписом «Копія вірна».
Зазначений перелік документів просимо надати у зручний для Вас спосіб: факс: 0-44-496-36-87 е-таіі: info@deltabank.соm.uа, соnsultant@deltabank.соm.uа, або надіслати поштою за адресою: 01133, м. Київ, вул. Щорса, 36-Б.
Також повідомляємо, що у разі не надходження з Вашого боку в строк до 15.01.2014 року будь-якої заяви стосовно викладених фактів щодо помилкового зарахованих коштів на Ваш поточний рахунок, Банк розглядатиме даний факт, як Ваше погодження щодо виправлення ситуації, що склалася, в частині здійснення переказу помилково зарахованих коштів з Вашого рахунку за їх призначенням.
Проте, дозвольте зазначити, що, станом на 31.12.2013 року, на Вашому поточному Рахунку недостагньо коштів для перерахування вище вказаної суми. 3 метою виправлення графіку Ваших платежів та запобігання виникненню заборгованості пропонуємо Вам в найкоротший термін внести на поточний Рахунок Держателя платіж в розмірі не менше очікуваного мінімального платежу і кошти в розмірі 38,85 грн.
Щиро сподіваємося на взаємопорозуміння та подальшу співпрацю.
Нагадуємо, що у разі виникнення у Вас додаткових питань стосовно обслуговування в АТ «Дельта Банк», Ви завжди маєте можливість звертатися за консультацією до Контакт — центру Банку за номерами телефонів: 0 44 428 95 95 або 0 800 500 600 (тарифікація дзвінків згідно тарифів Вашого оператора зв'язку), а також на сайт: www.deltabank.соm.uа.
З повагою,
начальник Управління з розвитку комунікації
та післяпродажного обслуговування клієнтів
Департаменту клієнтської підтримки Брилова Н.М.
+
0
DeltaBank
Ответ банка
DeltaBank
14 января 2014, 10:50
#
Уважаемый k41789,
информация была предоставлена Вам в телефонном режиме.
Благодарим за обращение.
+
0
k41789
k41789
23 января 2014, 18:39
#
Прошу подтвердить списание с меня всех долгов.
+
0
k41789
k41789
1 февраля 2014, 12:38
#
Игнорирование вопросов не делает чести банку — какой банк, такая и честь.
По умолчанию понимаю, что ответ утвердительный.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд