ВХОД
Вернуться

списали со счета 250 евро! уже 4 месяца никаких объяснений, деньги не возвращают!

Jusik2006 Jusik2006
9 декабря 2013, 22:25
без оценки
Это не банк, а шарашкина контора! у меня карта Мастер кард голд, я считаюсь у них ВИП клиентом, если они ВИПов так обслуживают, то я не знаю о чем тут вобще говорить…
История следующая: до 1 августа 2013 на моем счету было 250 евро. 2-го августа я выезжала заграницу на 2 месяца где планировала расчитываться этой картой, поэтому предварительно 01,08.13 я посетила отделение банка по ул.Маяковского в г. Киев, написала заявление на установление лимита на интернет платежи на 150 евро, и как требуют правила банка сообщила сотрудникам колл-центра о предстоящем выезде заграницу начиная внимание!!! СО ВТОРОГО АВГУСТА! Это все происходило с 16.30 до 18.00 1 августа! и в тот же день, точнее вечер, с моего счета исчезают все деньги 250 евро!!! но кроме того на моем счету еще минус 200 евро!!! потому что банк провел платеж в размере 460 евро!!! и операция по списанию якобы была проведена внимание!!! в городе Краков, Польша! Об отсутствии денег я узнала только 14 августа, когда попыталась снять деньги в банкомате. Естественно находясь за 1000 км от киева я не могла ничего предпринять, кроме как позвонить на горячую линию по скайпу где мне сказали отправть заявление на имейл банка. Заявление мое зарегистрировали только через 2 дня!!! По сей день (уже более 4 месяцев) этот вопрос не решен. Банк даже не сообщает каким образом была проведена оплата (интернет или терминал), хотя ни так, ни так они не имели права ее проводить.
ВОПРОС:
1. НА КАКОМ ОСНОВАНИИ БЫЛИ СПИСАНЫ ДЕНЬГИ В КРАКОВЕ 1 АВГУСТА ЕСЛИ ПО УМОЛЧАНИЮ КАРТА ЗАКРЫТА ДЛЯ РАССЧЕТОВ ЗА ГРАНИЦЕЙ, А Я ОТКРЫВАЛА ЕЕ СВОИМ ЗВОНКОМ В КОЛЛ-ЦЕНТР НАЧИНАЯ СО 2!!! АВГУСТА????
2. ПОЧЕМУ ДО СИХ ПОР МНЕ НЕ ВЕРНУЛИ ДЕНЬГИ И НЕ ДАЛИ ОБЪЯСНЕНИЙ ПО ДАННОЙ С ИТУАЦИИ, В ТО ВРЕМЯ КАК ПО ЗАКОНУ СРОК РАССМОТРЕНИЯ ЗАЯВЛЕНИЙ НЕ БОЛЕЕ ТРЕХ МЕСЯЦЕВ!!!
Ответ банка
Дельта Банк
9 декабря 2013, 22:41
Уважаемая Jusik2006,
информация относительно Вашего обращения передана в ответственное подразделение Банка. По факту решения вопроса Вас дополнительно проинформируем.
Благодарим за обращение!

Комментарии (7)

+
0
vipslord
vipslord
10 декабря 2013, 05:54
#
Цивільний Кодекс України про Банківські рахунки:
ГЛАВА 72 БАНКІВСЬКИЙ РАХУНОК
Стаття 1066. Договір банківського рахунка
1. За договором банківського рахунка банк зобов'язується приймати і зараховувати на рахунок, відкритий клієнтові (володільцеві рахунка), грошові кошти, що йому надходять, виконувати розпорядження клієнта про перерахування і видачу відповідних сум з рахунка та проведення інших операцій за рахунком.
2. Банк має право використовувати грошові кошти на рахунку клієнта, гарантуючи його право безперешкодно розпоряджатися цими коштами.

Стаття 1073. Правові наслідки неналежного виконання банком операцій за рахунком клієнта
1. У разі несвоєчасного зарахування на рахунок грошових коштів, що надійшли клієнтові, їх безпідставного списання банком з рахунка клієнта або порушення банком розпорядження клієнта про перерахування грошових коштів з його рахунка банк повинен негайно після виявлення порушення зарахувати відповідну суму на рахунок клієнта або належного отримувача, сплатити проценти та відшкодувати завдані збитки, якщо інше не встановлено законом.
1. Стаття 1073 ЦК передбачає наслідки декількох видів порушень, які може до¬пустити банк при обслуговуванні клієнта на підставі договору банківського рахунка. Таким порушенням перш за все називається несвоєчасне зарахування на рахунок грошових коштів, що надійшли клієнтові. Це порушення тягне обов'язок банку сплатити одержувачеві проценти за весь період прострочення (їх розмір не встановлений, але
слід дійти висновку, що він має визначатись відповідно до ст. 1070 ЦК), а також відшкодувати збитки (без вирахування процентів, про які йшлося вище). Ця відповідальність не виключає сплати банком пені на користь одержувача платежу. Про це див. п. З коментаря до ст. 1068 ЦК.
— А зараз, кульмінація, шановна Юсік, спеціально для Вас :)
— 2. Безпідставне списання банком грошових коштів з рахунка клієнта тягне за собою відповідальність банку в вигляді сплати процентів і відшкодування завданих збитків. Такі ж наслідки тягне і порушення банком розпорядження клієнта про перерахування коштів з його рахунка. Мається на увазі, що помилкове перерахування банком коштів на рахунок іншого, ніж зазначений клієнтом в розрахунковому документі, одержувача тягне обов'язок банку перерахувати грошову суму відповідно до розрахункового документа. А безпідставно перераховану грошову суму банк має витребувати у особи, на рахунок якої кошти були зараховані.
— Отже рекомендую вам скаржитись до суду, Національного банку не на те, що гроші зникли з рахунку чи їх хтось зняв без вашого відома чи дозволу, а рекомендую Вам скаржитись на те, що Ваш банк не дотримується договору, і порушує цивільний кодекс України.
З повагою, Олег.
+
0
Jusik2006
Jusik2006
10 декабря 2013, 12:46
#
Спасибо большое, Олег! Звонила в НБУ, там сказали что я не первая уже с жалобами на Дельта банк и рекомендуют подавать в суд. На данный момент собираю людей, пострадавших от действий этого банка для подачи коллективного иска в суд. Могу я расчитывать на вашу юридическую помощь?
+
0
MENjustMEN
MENjustMEN
10 декабря 2013, 15:58
#
У меня тоже проблемы с банком. 1avros1@gmail.com
+
+1
vipslord
vipslord
11 декабря 2013, 01:18
#
На жаль, не зможу надати Вам професійну юридичну підтримку, бо я за фахом програміст.
Сестра юрист, тому просто дала декілька секретів про те, як боротись за свої права. Коли бачу подібні ситуації, то просто хочеться якось взяти в них участь, важливо, що хоч якось зможу допомогти людям, які не склали руки!
Рекомендую просто вивчити питання і знати свої права.
zakon1.rada.gov.ua/laws/show/435-15/print1378681182271068
Можна натиснути «Друкувати» зверху справа, потім ctrl+f, і одразу найдете Главу 72 БАНКІВСЬКИЙ РАХУНОК.
Коли ви наступний раз прийдете до банку, і чітко покажите, що ви в «ТЕМІ», то до вас ставлення буде інакше, так як будь-яке криве слово зі сторони банку може принести йому збиток.
Олег.
+
0
Jusik2006
Jusik2006
11 декабря 2013, 11:46
#
Дякую, Олег! Візьму до уваги
+
0
Liusiata
Liusiata
13 декабря 2013, 20:11
Людмила Александровна, Киев
#
Уму непостижимо, что творится, и это в банке. А НБУ отмалчивается, как будто их это не касается. Меня банк тоже обманул. Материальные потери совсем скромные. Но оскорбляет наплевательское отношение к клиенту: занимаются отписками на Жалобы, на вопросы, сформулированные в Жалобах не отвечают.
+
0
geka2002
geka2002
13 декабря 2013, 23:58
#
Ребята! Не звоните в НБУ! Нужно писать и отсылать заказным письмом. Только на такой запрос они обязаны ответить

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд